نوشته شده توسط : malihe

مشخصات فنی بشکه ترافیکی

بشکه ایمنی در مسیرها و مکان های حادثه خیز مورد استفاده قرار می گیرد و علاوه بر هشدار دهنده بودن، در هنگام تصادفات نیز تاثیرات بسیار زیادی بر کاهش تلفات خواهد داشت. بشکه ایمنی در سایز ها و با مشخصات فنی مختلفی تولید و استفاده می شود که در این قسمت در مورد آن بیشتر توضیح می دهیم.

مشخصات عمومی بشکه ایمنی

بشکه ترافیکی معمولا با قطرهاییکسان و در اندازه های مختلفی چون کمتر از ۱۰۰ سانتی متر، ۱۰۵ سانتی متر و بیشتر از ۱۰۵ سانتی متر و بسته به خواسته پیمانکاران و نوع استفاده از این وسایل تولید می شود. در قسمت بالای این بشکه نیز از شبرنگ های خاص و به اصطلاح مهندسی استفاده می شود که به خوبی از فاصله دور آن را به نمایش در می آورد. مواد اولیه به کار رفته در بشکه ترافیکی از نوعی مواد پی وی سی می باشد که به نوعی پلیمر بوده و در آن از انتی استاتیک و انتییووی استفاده شده است. این مواد به علت داشتن خاصیت مقاومت و انعطاف پذیری بالا می توانند برای این کار بسیار مناسب باشند.

ویژگی های ساختاری بشکه ایمنی

از ویژگی های بشکه ترافیکی می توان به خاصیت ضربه گیری بالای آن اشاره کرد که می تواند باعث کاهش تلفات جاده ای شود. دارای طول عمر و استقامت زیاد می باشد و در شرایط مختلف قابلیت به کارگیری دارد. بشکه ترافیکی دارای شبرنگ های ویژه ای است که در مقابل هر نوع نوری قابلیت انعکاس بالایی دارد و به خوبی در فاصله ای دور وسیله ایمنی را به نمایش در می آورد. این نوع از شبرنگ ها چون در محیط های مختلفی از آن ها استفاده می شود دارای قدرت چسبندگی بسیار بالایی برای ماندگاری بیشتر هستند.

قیمت بشکه ایمنی

خرید بشکه ترافیکی علاوه بر کنترل ترافیک در کارگاه های ساختمانی نیر کاربردی است. این تجهیزات ترافیکی در ابعاد مختلف ساخته می شود و هر کدام از آنها برای مکان و زمان مختلفی مناسب هستند. بشکه ترافیکی بر اساس ابعاد و نوع شبرنگ؛ داشتن درب و بدون درب بودن متفاوت خواهد بود. بشکه ترافیکی همه از پلی اتیلن ساخته می شود که از بهترین پلیمرها پلاستیک است. رنگ آن اغلب نارنجی رنگ است و در آن از شبرنگ استفاده می شود تا دید مناسبی در شب داشته باشد. همین امر میزان تصادفات را کاهش داده و امنیت خیابان و جاده ها را تامین نمی نماید.

فروشگاه آنلاین ایمن ترافیک کالا، انواع جدا کننده ترافیکی.مانند: بشکه ترافیکی، بولارد ترافیکی، نیوجرسی، کاشن تانک و …راباقیمت های مناسب و بهترین کیفیت به مشتریان خود عرضه می دارد. برای اطلاع از قیمت بشکه پلاستیکی ترافیکی و آشنایی با شرکت های تولید کننده بشکه ترافیکی می توانید فروشگاه ایمن ترافیک کالا را بررسی کنید. به طور کلی بشکه ایمنی در بزرگراه ها، کارخانه ها و محیط های صنعتی بزرگ بیشترین کاربرد را دارد. انواع مختلف بشکه های ترافیکی با آب و یا شن پر می شوند تا در جای خود ثابت بمانند. استفاده از این تجهیزات ترافیکی موجب کاهش خطرات و افزایش ایمنی می شود. اگر چه انتخاب و خرید بشکه ترافیکی به نیاز و هدف اصلی شما بستگی دارد،.اما اگر درک درستی از محصول مورد نیاز خود نداشته باشید،.ممکن است با مشکلات متعددی مواجه شوید. پس با کارشناسان ایمن ترافیک در تماس باشید،.تا آنها شما را در جهت خریدی بهتر راهنمایی کنند.

 

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: بشکه ترافیکی , بشکه ایمنی , قیمت بشکه ایمنی , خرید بشکه ایمنی , خرید بشکه ترافیکی , قیمت بشکه ترافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

کله قندی ترافیکی - مخروط ترافیکی

برای برقراری و افزایش ایمنی راه و جاده ها از انواع وسایل هشدار دهنده‌ استفاده می‌شود. مخروط‌ ترافیکی نمونه‌ای از تجهیزات ترافیکی هستند که وظیفهی هشدار و برقراری ایمنی در مکان های مختلف عمومی و خصوصی را بر عهده دارند. مخروط ترافیکی در میان کاربران به نام های گوناگونی شناخته می شود، از جمله: کله قندی ترافیکییا پلاستیکی، مانع کله قندی، قندیل، مخروط ایمنی و....

همان‌طور که از نام مخروط‌ مشخص است، این محصول ظاهری مخروطی شکل دارد. مخروط‌ ها دارای سطح مقطع بزرگ و پایه ای محکم در قسمت پایینی هستند، که قابلیت ایستایی مناسبی به آن‌ها می‌بخشد و کاربر را قادر می‌سازد بر روی سطوح شیب‌دار نیز از آن‌ها استفاده کند. مخروط ترافیکی حتی بدون استفاده از پیچ و رولپلاک هم قابل استفاده بوده و بر روی سطح زمین قرار می گیرند.

کله قندی ترافیکی به دلیل کاربردهای گسترده ای که دارد یکی از پر مصرف ترین تجهیزات ترافیکی به شمار می آید. اين تجهیزات ترافیکی و ایمنی را مي توان به صورت موقتی در معابر و جاده ها قرار داد. از جمله کاربرد های آن می توان به این موارد اشاره کرد: محدود کردن و هدایت تردد در خيابان ها و بزرگراه ها، ادغام مسیرهای مختلف به یکدیگر و یا جداسازی راه ها و علامت گذاری مسیر، نظارت بر ترافيک، هشدار به رانندگان، علامت گذاری محدوده ی فعالیت کارگران و بسیاری از موارد بی شمار دیگر. استفاده از تمام تجهیزات ترافیکی در جهت حفظ ایمنی در مکان های مختلف، هم برای رانندگان و سرنشینان و هم برای امنیت و هشدار به عابران پیاده لازم و ضروری است.

همچنین به دلیل بی توجهی بعضی از شهروندان به وجود تابلو پارک ممنوع و برای مشخص کرن حریم شخصی، استفاده از مخروط ایمنی امری اجتناب ناپذیر است. کله قندی ترافیکی را می توان در محیط های باز و بسته نظیر اماکن عمومی و خصوصی، همچون پارکینگ های عمومی، مقابل درب ساختمان ها، نمایشگاه های خودرو و ... استفاده کرد. به دلیل نوع کاربرد کله قندی ترافیکی به آن مانع کله قندی نیز می گویند و همانطور که می دانید کله قندی ترافیکی از دسته تجهیزات ترافیکی و از نوع جدا کننده ها به شمار می آید.

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ترافیکی انواع مختلف کله قندی را با قیمت مناسب و کیفیت بالا عرض می دارد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: کله قندی ترافیکی , مخروط ترافیکی , خریدکله قندی ترافیکی , قیمت کله قندی ترافیکی , خرید مخروط ترافیکی , قیمت مخروط ترافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

استوانه ایمنی

درباره استوانه ایمنی، شاید شما هم دیده و یا شنیده باشید که بسیاری از اتفاق های ناگواری که برای رانندگان و سرنشینان رخ می دهد به دلیل انحراف رانندگان از مسیر حرکت و کاهش دید آن هاست، این در حالی است که با استفاده از استوانه ترافیکی می توان به مجهز کردن مسیر عبور و مرور خودرو ها در شهر و خارج از شهر برای بالا بردن دید رانندگان و یا جلوگیری از انحراف آن ها از مسیر حرکت شان کمک شایانی کرد. با وجود رنگ روشن استوانه ایمنی، مسیر های جدا شده توسط آن ها به خوبی و به راحتی قابل دیدن است. به طور کل در دسته تجهیزات ترافیکی می توان به استوانه ایمنی اشاره کرد و اینگونه در نظر داشت که استفاده درست و به جا از تجهیزات ترافیکی می تواند تاثیر بسیار بالایی در بالا بردن سطح ایمنی داشته باشد که همین سبب می شود آمار تصادفات ناشی از کاهش دید رانندگان در حین رانندگی کاهش یابد. انعطاف پذیری بالا، مقاومت در برابر شرایط جوی متغیر، تحمل تابش اشعه خورشید و در نهایت مقاومت در برابر ضربه، از جمله مواردی است که یک استوانه ترافیکی استاندارد باید داشته باشد. استفاده از رنگ های روشن و همچنین به کارگیری نوارهای شبرنگ بر روی بدنه استوانه از جمله مواردی است که امکان رویت استوانه ایمنی را در هنگام تاریکی میسر می کند.

کاربرد استوانه ایمنی

از استوانه ترافیکی به عنوان جدا کننده های ترافیکی برای کاهش تصادفات استفاده می شود، همانطور که از اسم آن ها مشخص است از این دسته تجهیزات ترافیک شهری جهت مشخص کردن محدوده های رانندگان مشخص می شود تا از برخورد اتومبیل ها به ساختمان ها جداول خیابان ها و ... جلو گیری شود. استوانه ایمنی یکی از تجهیزاتی است که برای ایجاد محدودیت های موقت مورد استفاده قرار می گیرد. مشخص کردن حریم راه، کنترل سرعت، جداسازی مسیرها و بسیاری از موارد دیگر را می توان با استفاده از استوانه ایمنی اجرا کرد. به طور کلی استوانه ایمنی، نیوجرسی پلاستیکی و... به عنوان جدا کننده ترافیکی در جهت جدا کردن مسیر، برای هدایت رانندگان در مسیر حرکتشان در پیچ های خطرناک، تقاطع اتوبان ها و... مورد استفاده قرار می گیرد. می توان گفت از استوانه های ترافیکی برای بالا بردن ایمنی جاده و خیابان ها و در نهایت کاهش تصادفات می توان استفاده کرد. این محصولات در رنگ های روشن برای افزایش دید رانندگان مورد استفاده قرار می گیرد. در این شرایط می توان گفت که بیشترین کاربرد استوانه ایمنی در جدا کردن مسیر ها برای جلو گیری از انحراف رانندگان از مسیر حرکتشان است. استوانه های ترافیکی مانند دیگر تجهیزات ترافیک شهری دارای انواع گوناگونی هستند که از انواع آن ها می توان به استوانه ایمنی درجه2با شبرنگ لانه ، استوانه مسير نما ، استوانه ترافیکی شبرنگ دار و ... اشاره کرد.

کلام آخر 

استفاده از استوانه ترافیکی برای کنترل ترافیکی در خیابان ها، جلوگیری از ورود خودرو ها به مسیر مشخص و .... مرسوم است. خرید استوانه ترافیکی نیاز به داشتن اطلاعات کافی درباره انواع استوانه ترافیکی دارد. شما باید بتوانید تشخیص دهید که کدام یک از انواع استوانه برای کاربری شما مناسب است. قیمت استوانه ترافیکی نیز بسته به متریال استفاده شده در آن، نوع شبرنگ و همچنین اندازه آن متفاوت خواهد بود. در صورت تمایل به کسب دریافت اطلاعات کامل می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید. استوانه ترافیکی ارائه شده در این سایت دارای گارانتی کیفیت و سلامت است. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع استوانه ایمنی سعی دارد محصولات خود را با بهترین کیفیت تولید کرده و با نازلترین قیمت ها به فروش برساند.

 

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: استوانه ترافیکی , استوانه ایمنی , قیمت استوانه ترافیکی , قیمت استوانه ایمنی , خرید استوانه ترافیکی , خرید استوانه ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

lappset از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات بازی پارکه که شامل تاب و سرسره فلزی و پلی اوتان می شود، می باشد. محصولات این برند بسیار زیبا و خلاقانه است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

Playworld از برندهای بسیار در زمینه تولید تجهیزات بازی است. از مهمترین تجهیزات بازی تولید شده در این برند تاب سرسره ترکیبی از فلز و پلی اورتان می باشد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تاب سرسره فلزی، تاب سرسره پلی اورتان، تاب ویلایی و ... می باشد. این برند تولیدات بسیار متنوعی دارد. رعایت امنیت حین بازی و با کیفیت بودن مواد اولیه مهمترین ویژگیهای تولیدات این برند است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

Proludic از برندهای نامی دنیا در تولید تجهیزات بازی پارکی است. این شرکت در تولید محصولات خود سن کودکان را ملاک قرار داده و سعی دارد متناسب با گروه سنی متفاوت تجهیزات بازی را طراحی نماید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

Berliner نیز از برندهای تولید کننده تجهیزات بازی است. این برند نیز باتولید تاب سرسره پارکی تلاش دارد پارک ها به زیباترین محل بازی بچه ها تبدیل کرده و حس کنجکاوی آنها را ارضا نماید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: اسباب بازی پارک , تاب سرسره , تاب سرسره پارکی ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

دستکش ضد برش استاد کار

دستکش استادکار پوششی مناسب در برابر اشیا و دستگاه های برنده بوده و انواع مختلفی دارد. بدنه ی برخی از انواع دستکش ضد برش استاد کار، به صورتتمام پنبه ای با درصد بالایی از نخ می باشد که این موضوع باعث افزایش قیمت آن در مقایسه با دیگر انواع این محصول می شود. استفاده از پوشش های مختلفی چون پلی استر یا لاتکس طبیعی و ... نیز در قیمت این دستکش ایمنی تاثیر می گذارد. داشتن قابلیت تهویه ی هوا که مانع از عرق کردن دستان کاربر می شود و همچنین استفاده از مواد اولیه ی با کیفیت بالا که بر طول عمر این محصول افزایش می دهد و همچنین جلوگیری از بروز حساسیت تاثیرگذار است، از دیگر عوامل تعیین کننده در قیمت این محصول می باشد.

انواعی از دستکش کار استاد کار که دارای انعطاف پذیری قابل قبولی بوده و دارای مقاومت بالایی در مقابل مواد شیمیایی و اسیدها می باشند برای استفاده در صنایع شیمیایی مناسب هستند. اگر در مشاغلی که با وسایل تیز و برنده و یا خطرات فیزیکی و مکانیکیسر و کار دارد، مشغول به کار هستید، استفاده از دستکش ضد برش با روکش نیتریلی را پیشنهاد می کنیم. زیرا مقاومت آن بسیار بالا بوده و با این که قیمت آن نسبت به انواع دیگر کمی بالا است؛ اما از ارزش خرید قابل قبولی نیز برخوردار می باشد.

اگر در ساخت دستکش ضد برش تمامی استانداردها، چون استفاده از مواد اولیه با کیفیت، داشتن کفی زبر به منظور گرفتن راحت اشیا، تهویه هوا و ضخامت مناسب و ... رعایت شده باشد، قیمت دستکش ضد برش استاد کار بالا خواهد بود. اما توجه به قابلیت های این محصول و حفظ ایمنی دست ها، ارزش پرداخت این هزینه ی نسبتاً بالا را دارد. ایمن ترافیک کالا به عنوان عرضه کننده ی انواع تجهیزات ایمنی، انواع دستکش ضد برش استاد کار را با قیمت مناسب به همراه ضمانت نامه به فروش می رساند.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: دستکش کار،دستکش ایمنی،خرید دستکش کار،تولید کننده دستکش ایمنی , دستکش ضدبرش , دستکش استادکار , خرید دستکش ضدبرش استادکار , قیمت دستکش ضدبرش استادکار ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

deroma از بزرگترین تولید کنندگان انواع مبلمان شهری علی الخصوص گلدان سیمانی، بتنی، کامپوزیت و... است. این برند در زمینه طراحی و دیزاین نیز فعالیت دارد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

Skulpturfabriken یک برند سوئیسی است که در زمینه تولید انواع گلدان سیمانی کوچک فعالیت دارد. محصولات این برند برای استفاده در منازل تولید می شود.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع مبلمان شهری است. این برند در زمینه تولید انوع گلدان سیمانی در ابعاد مختلف فعالیت دارد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

KAMA یک شرکت هلندی است که در زمینه تولید مبلمان شهری و دیزاین مکان های مختلف فعالیت دارد. گلدان های سیمانی این برند از زیبایی فوق العاده ای بر خوردار اند.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

Lab123 از دیگر برندهای نامی در زمینه تولید مبلمان شهری است. گلدان سیمانی این برند زیبایی زیادی دارد و در ابعاد مختلف تولید می شوند.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: گلدان سیمانی ,
:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

کلاه ایمنی jsp که از آن به عنوان کلاه کار ساختمانی هم یاد می شود با توجه به مواد به کار رفته در ساخت آن و همچنین تجهیزاتی کهبه آن متصل می شود، قیمت گذاری می شود. این محصول با استفاده از پلی اتیلن فشرده ساخته می شود. به همین سبب هم می تواند قسمت سر کارگران و مهندسان ساختمانی را در صورت سقوط اشیا و یا موارد دیگر حفظ کند. قیمت کلام ایمنی جی اس پی در مقایسه با کلاه های ایمنی دیگر مناسب است و به همین دلیل هم اکثر کارگران می توانند به راحتی آن را خریداری کرده و استفاده کنند.

در کلاه کار ساختمانی از بند تنظیم سر ریگلاژی و نوار نگه دارنده به منظور کاهش شدت ضربات وارده و حفظ تعادل کلاه بر روی سر استفاده شده است. این کلاه ها دارای نوار عرق گیر، بند چانه  و ضربه گیر مقاوم می باشند که این موضوع بر قیمت این محصول تاثیر می گذارد. البته مورد دیگری که باعث شده تا برخی از انواع کلاه ایمنیJSP نسبت به انواع دیگر آن گران تر باشند، دی الکتریک بودن آنها است. به این معنا که در برخی از مدل های این کلاه، از مواد عایق استفاده شده است. به همین جهت نیز کارگرانی که با برق سر و کار دارند می توانند از آنها حین کار استفاده کنند. این ویژگی طبیعتاً قیمت این کلاه را افزایش خواهد داد. اما اگر شغل شما به گونه ای است که احتمال برق گرفتگی وجود دارد توصیه می کنیم از این تجهیزات استفاده کنید. رنگ بندی کلاه ایمنی JSPدارای تنوع بالایی است و می توانید آن را در رنگ های سبز، آبی، طوسی، قرمز و ... پیدا کنید.

ایمن ترافیک کالا به عنوان عرضه کننده انواع تجهیزات ایمنی، آماده ی دریافت سفارشات مشتریان عزیز در تیراژ بالا است. اگر می خواهید کلاه ایمنی JSP خریداری کنید می توانید با مراجعه به سایت این فروشگاه اینترنتی با مناسب ترین قیمت ها و همراه با ضمانت نامه آن را تهیه نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: کلاه ایمنی jsp ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

یکی از بزرگترین برندهای تولید کننده وازم ورزشی پارکی برند SODEX SPORT است. این برند در تولید لوازم ورزشی داخل سالن نیز فعال می باشد.

 

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

برند lifefitnessاز جمله برندهای فال در زمینه تولیدانواع تجهیزات ورزشی است. این برند نیز به تازگی در زمینه تولید وسایل ورزشی فعالیت می نماید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات و سایل ورزشی پارکی در ایران است. این برند با استفاده از بهترین تکنولوژی محصولات خود را تولید می نماید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

inter-play از جمله برندهای معتبر تولید کننده تجهیزات ورزشی پارکی است. این برند حتی برای معلولین نیز وسایل ورزشی پارکی طراحی و تولید می کند.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا 

free kidsاز دیگر برندهایی است که در زمینه تولید انواع وسایل بازی و وسایل ورزشی پارکی در انگلستان فعالیت دارد. استفاده از رنگ های شاد از ویژگی های بارز این برند است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تجهیزات ورزشی پارکی ,
:: بازدید از این مطلب : 516
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

دستکش ایمنی چیست؟ راهنمای خرید دستکش کار

ایمنی در محیط کارگاه محیط کار کارگاهی از جمله مهم ترین و حادثه خیز ترین مناطق خطر محسوب می شود. مواردی همچون آتش سوزی، زخم عمیق با دستگاه های برش صنعتی، آسیب با ابزار آلات سنگین، برق گرفتگی، خراش دست ها، سوختگی، قطع عضو، و صدمه دیدن از مواد شیمیایی از جمله این خطرات می باشد. این خطرات همواره وجود خواهد داشت و تا زمانی که شیوه مدیریت صحیح در کنترل آنها وجود نداشته باشد همواره قربانی می گیرد. با پیشرفت صنعت و فناوری لزوم استفاده از تجهیزات ایمنی از جمله موثر ترین روش های کاهش خسارات وارده بوده و می تواند بسیاری از حوادث دلخراش را به حداقل برساند. یکی از این موارد را می توان تولیدات گسترده  دستکش ایمنی  برای محیط کاری عنوان نمود. در این مقاله به معرفی انواع دستکش های ایمنی، کاربرد و مزایای استفاده از آن اشاره خواهیم کرد.

اهمیت وجود تجهیزات و لوازم ایمنی

همانطور که گفته شد وجود تجهیزات و لوازم ایمنی، بسیاری از خسارات و صدمات مالی و جانی را به حداقل رسانده و موجب رفاه بیشتر کارگران در محیط کار می گردد. این لوازم محدوده وسیعی از کلاه ایمنی، دستکش ایمنی، لباس کار، عینک ایمنی و مواردی از این دسته را شامل می شوند. طبق آمار موجود، بیشترین میزان آسیب های جسمانی در مواقعی اتفاق افتاده که کارگران از استفاده تجهیزات ایمنی همچون دستکش خودداری نموده اند و یا از لوازم بی کیفیت و فاقد استاندارد های لازم استفاده کرده اند. با آشنایی و شناخت هرچه بیشتر و بهتر محصولات و پوشاک ایمنی می توان بسیاری از خسارت های موجود را کم کرده و سطح رضایت مجموعه کاری را بالا برد. با خرید دستکش ایمنی ضرر و زیان های موجود در محیط کار کم شده و سطح تولیدات محصولات با کیفیت افزایش خواهد یافت.

خرید دستکش ایمنی کار

کار با فلزات، محصولات شیمیایی، جابجایی مواد اولیه خام که زوایای تیز و برنده دارند می تواند بسیار آسیب رسان باشد. دستکش ایمنی کار حالت زنجیر شکلی و بافت فلزی داشته و از دست ها در برابر خطر های گوناگون محافظت می نماید. از این دستکش ها که عموما با نام دستکش فلزی، زره دار و زنجیری شناخته می شود در محیط های تراشکاری و قصابی متداول می باشد.

علائم اختصاری برای شناخت انواع دستکش های ایمنی

علائم اختصاری درج شده بر دستکش ایمنی نوع کاربری و استفاده از آن را آسان تر می سازد. مهم ترین این علائم موارد زیر می باشند:

  • EN374: علامت اختصاری نشان دهنده تست شیمیایی محصول
  • EN421: علائم اختصاری تست محصول در برابر عوامل میکروبی
  • EN511: علائم اختصاری تست تحمل سرمای محصول
  • EN388: علائم اختصاری تست دوام محصول در برابر برش
  • E388: تست محصول در برابر تنش های فیزیکی و مکانیکی
  • En388: مقاومت محصول در برابر جریان برق
  • En407: مقاومت محصول در برابر آتش
  • En421: مقاومت محصول در برابر مواد رادیو اکتیو

کلام آخر

دستکش کار تنوع بسیار بالایی دارد. هر شغل به واسطه خطراتی که برای کارگر و کارفرما دارد نیاز به نوع خاصی از دستکش ایمنی دارد. در مشاغلی مانند جوشکاری خرید دستکش کار چرم مناسب بوده و برای یک کارگر ساختمانی استفاده از دستکش کف مواد مناسب خواهد بود. در خرید دستکش ایمنی ملاک هایی مانند مواد اولیه استفاده شده در ساخت دستکش، خطرات موجود در محیط کار اهمیت زیادی دارد. در صورتی که اطلاعات کاملی در خصوص قیمت دستکش کار و مدل مناسب برای شغل خود دارید می توانید آن را به صورت آنلاین از سایت ایمن ترافیک خریداری نموده و یا  اینکه با شماره داخل سایت تماس بگیرید و اطلاعات کاملی کسب نمایید. با یک انتخاب درست و اصولی بسیاری از خطر ها و آسیب های جبران ناپذیر قابل پیشگیری می شوند و علاوه بر آن میزان رضایت کارکنان، راندمان، سود دهی و رونق کسب و کار افزایش مییابد. اگر چه انتخاب و خرید بشکه ترافیکی به نیاز و هدف اصلی شما بستگی دارد،.اما اگر درک درستی از محصول مورد نیاز خود نداشته باشید،.ممکن است با مشکلات متعددی مواجه شوید. پس با کارشناسان ایمن ترافیک کالا در تماس باشید،.تا آنها شما را در جهت خریدی بهتر راهنمایی کنند.

 

 

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: دستکش کار , دستکش ایمنی , تولید کننده دستکش ایمنی , خرید دستکش کار ,
:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

نیمکت چوبی برند sunjoygroup با طراحی ساده و در عین حال کاربردی توانسته است در بین بهترین نیمکت های شهری قرار بگیرد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

از دیگر برندهای فعال در زمینه تولید نیمکت فلزی باغی، برند husson است. این برند با تولید زیباترین انواع نیمکت فلزی مناسب باغ و ویلا توانست در بین برترین های سال قرار گیرد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

ایمن ترافیک کالا تولید کنندهانواع نیمکت شهری، نیمکت فلزی، نیمکت بتنی و سیمانی است. این برند علاوه بر تولید انواع نیمکت نصب آنها را نیز بر عهده می گیرد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

برند ETE در زمینه تولید نیمکت های بتنی، سنگی و سیمانی مشغول است. نیمکت های سیمانی و بتنی برای قرار گرفتن در محیط شهر و مخصوصا در شرایط آب و هوایی مرطوب بهترین گزینه هستند.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

برند Urbadis با تولید انواع نیمکت شهری به معروفیت رسید. این برند با تولید این نیمکت پارکی توانست در بین بهترین ها قرار گرفت.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: نیمکت ,
:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

تابلوی ترافیکی مهمترین عصو تجهیزات ترافیکی

شاید به جرات بتوان گفت که اصلی ترین مجموعه در میان تجهیزات ترافیکی، انواع تابلو ترافیکی باشد. در نگاه اول به قوانین راهنمایی و رانندگی و نحوه اجرای آن، به راحتی می توان دریافت که سیستم کنترل ترافیک مبتنی بر نحوه استفاده از این ابزار کارآمد است. تولید کننده علائم راهنمایی و رانندگی کاری گسترده و متنوع در پیش روی خود دارد. تابلو های ترافیکی تاثیر زیادی روی کنترل رانندگان دارد و رعایت نکردن قوانین ذکر شده روی تابلو ها باعث تصادفات جدی و گاها حوادث جبران ناپذیری خواهد شد.

تابلو ترافیکی استاندارد چیست؟

استاندارد تابلوهای ترافیکی چند ویژگی اصلی و اساسی را شامل می شود که در خرید تابلو ترافیکی باید به تمامی این موارد توجه کرد. در نگاه اول، نصب کردن تابلو علائم ترافیکی در محیط های باز و فضای آزاد آن را تحت شرایط سخت جوی قرار می دهد؛ به این ترتیب مقاومت مطلوب در برابر تغییرات اقلیمی اولین مشخصه ای است که این نمونه از تجهیزات ترافیکی باید داشته باشند. تابلو های ترافیکی استاندارد، تابلو هایی هستند که جنس مرغوبی داشته باشند و در شرایط آب و هوایی گوناگون کیفیت اولیه خود را حفظ کنند؛ همچنین مقاومت بالایی داشته باشند تا در اثر برخورد تصادفی خودرو ها با آنها، تابلو های ترافیکی نامفهوم نشوند و از دید خارج نگردند.

از دیگر ویژگی های تابلو های ترافیکی استاندارد راحتی در نصب آنها است؛ زیرا بهترین انواع تابلو ها آنهایی هستند که به راحتی نصب شوند. مکان نصب کردن بیشتر تابلو های ترافیکی در اتوبان ها و جاده ها هستند و در بعضی موارد زمان زیادی که برای نصب آنها صرف می‌شود که همین موضوع ممکن است باعث اتفاقات ناگواری مانند تصادف کارگران یا انحراف رانندگان شود. همچنین تابلو های ترافیکی باید دارای ویژگی های فنی استانداردی نیز باشند که این ویژگی ها هم کارایی تابلو ها را بالا می‌برند و هم از بروز حوادثی که ناشی از خوانا نبودن تابلو ها است، جلوگیری می‌کند. بعضی از ویژگی های فنی که باید رعایت شود شامل موارد زیر می‌شود.

  • رنگ این تابلو ها در برابر رطوبت و نور آفتاب از بین نرود و تصویر آن خوانا باشد.
  • با ابعاد درست و استاندارد ساخته شود.
  • آلودگی جاده ها و خیابان ها را به خود جذب نکند.
  • از زبان های بین المللی پیروی کند تا خواندن آن برای افراد با همه زبان ها قابل خواندن باشد.

نقص در تابلو های ترافیکی

همان طور که توجه کردن به تابلو های ترافیکی الزامی است و با جدی نگرفتن آنها حوادث به وجود می‌آید؛ نقص در این گونه از تابلو ها هم باعث به وجود آمدن مشکل می‌شود. نقص های تابلو های ترافیکی در بسیاری از موارد باعث بروز حوادث می‌شود که دلیل بسیاری از این مشکل ها نامفهوم بودن تابلو های ترافیکی و یا مشکل در دید رانندگان هنگام مشاهده تابلو ها بوده و یا در بعضی از موارد محل نصب تابلو ها به شکلی بوده که باعث سردرگمی رانندگان شده بود.

کلام آخر

خرید تابلوی راهنمایی و رانندگی و نصب آن در محل مناسب یکی از مهمترین فعالیت هایی است که جهت کاهش تصادفات انجام می شود. تابلوی راهنمایی بیشتر از ورق های گالوانیزه ساخته می شوند و رنگ الکترواستاتیک زده شده به آنها طول عمر بالایی دارد. قیمت تابلوی راهنمایی و رانندگی بسته به اندازه تابلو متفاوت است. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تابلوی راهنمایی فضایی ایجاد نموده است که شما بتوانید با کمترین هزینه بهترین انواع تابلوی راهنمایی را خریداری نمایید. در ضمن در صورت نیاز به نصاب جهت نصب تابلو راهنمایی می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ترافیکی از قبیل تابلو راهنمایی است. در صورت نیاز به نصب این تجهیزات می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

 

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: فروش تابلو ترافیکی , قیمت تابلو اسامی معابر , خرید علائم ترافیکی , تولید کننده علائم راهنمایی ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

بهترین برندهای تولید کننده دستکش کار

برند CLC از بزرگترین تولید کننده تجهیزات ایمنی است. این برند با تولید انواع دستکش ایمنی توانسته است در بین بهترین برندهای تولید کننده دستکش ایمنی قرار گیرد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا 

Mechanix تنها در زمینه تولید انواع دستکش ایمنی فعالیت دارد. این برند در سال 2020 توانست جزء بهترین برندهای تولید کننده دستکش کار باشد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

ایمن ترافیک کالا تولیدکننده انواع دستکش ایمنی است. این برند با تولید و گارانتی محصولات خود توانسته است قدم های مثبتی بردارد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

Ironclad General نیز دیگر برند تولید کننده دستکش کار است. این برند نیز توانست با تولید یک دستکش بسیار کاربردی و مستحکم در بین بهترین ها باشد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا 

دو دستکش ایمنی از برند G &F در سال 2020 جزء بهترین دستکش های کار قرار گرفتند. این برند در زمینه تولید دستکش ایمنی فعالیت های گسترده ای دارد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

 

 



:: برچسب‌ها: دستکش ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

برنامه ورزشی و وسایل ورزشی پارک

وسایل ورزشی پارکی فرصت خوبی برای افرادی است که عادت به ورزش روزانه دارند. نصب و قرار دادن این تجهیزات در مجتمع های مسکونی و تفریحی، حیاط منزل و یا باغ و ویلا شرایطی ایجاد می کند که شما روزانه ورزش کنید. جامعه بی تحرک امروز استفاده از این تجهیزات ورزشی پارک را الزامی می کند. اما شاید این سوال برای شما ایجاد شود که چگونه با این تجهیزات ورزش کنیم که بدنی سالم داشته باشیم و در عین حال صدمه ای به عضلاتمان وارد نشود. برای این مسئله بهتر است ابتدا با یک فرد متخصص مشورت گرفته و برنامه ورزشی بگیرید. اما در صورتی که به چنین فردی دسترسی ندارید پیشنهادات ما را در ادامه مقاله انجام دهید.

مهمترین نکته در انجام حرکات با وسایل ورزشی این است که در همان روزهای ابتدای کار با حرکات آرام و در تعداد محدود ورزش نمایید. برنامه وسایل ورزشی پارکی باید با تعداد کم شروع شده و به مرور افزایش یابد.

نکته بعدی این است که اگر به بیماری های قلبی، تنگی نفس و ... دچار هستید باید با مشورت پزشک ورزش کنید. این مورد در زمینه افراد مسن و خانم های باردار نیز صدق می کند.

دستگاه گام زن دست و پا پارک

این دستگاه نیز با تحرک بسیار بالا سعی در چربی سوزی دارد. این ورزش چیزی بین دوچرخه سواری و دویدن است. شما می توانید به کمک این دستگاه ضربان قلب خود را برای شروع حرکت های سنگین بالا ببرید. همانطور که می دانید مهمترین عامل چربی سوزی بالا رفتن ضربان قلب است.

دستگاه مسگری پارکی

دستگاه مسگری پارکی می تواند در ناحیه کمر و پهلو های شما چربی سوزی انجام دهد. دقت کنید در زمان کار با این دستگاه بالا تنه باید ثابت باشد. اگر در ناحیه کمر دچار درد و بیماری هایی نظیر دیسک کمر هستید این دستگاه به شما پیشنهاد نمی شود.

دستگاه پاندولی پارک

دستگاه پاندولی پارکی نیز برای بالا بردن ضربان قلب شما  همچنین آب کردن چربی های جمع شده در پهلوها، بغل ران، شکم و پشت کاربردی است.  استفاده از این دستگاه بعد از بالا بردن ضربان قلب توسط دستگاه گام زن پارک پیشنهاد می شود. این دو دستگاه به کمک هم میتوانند به چربی سوزی بیشتر شما کمک کند.

دستگاه پرس سینه پارک

دستگاه پرس سینه پارکی بر خلاف دیگر دستگاه های که برای چربی سوزی مناسب هستند، جهت بالا بدن قوای جسمی و به اصطلاح بدنسازی مناسب است. به کمک این دستگاه می توانید عضلات بازو و قفسه سینه خود را تقویت نمایید. دقت کنید بعد از بالا بردن ضربان قلب بلافاصله این حرکات پیشنهاد نمی شود. نرمش قبل از انجام این حرکت الزامی است. با بدن سرد نباید چینی حرکاتی را انجام داد.

دستگاه لیفت نشسته پارک

همانطور که می دانید دستگاه لیفت نشسته پارکی برای عضلات سرشانه، پشت بازو و زیر بغل مناسب است. شما در این دستگاه به کمک وزن خود این عضلات را تقویت می کنید. پس اگر وزنتان زیاد است با احتیاط بیشتری این کار را انجام دهید.

کلام آخر

ورزش را نباید به باشگاه های ورزشی محدود نمود. استفاده از لوازم وزرشی پارکی در پارک ها نیز فرصت خوبی برای متناسب نگه داشتن اندام و همچنین سالم نگه داشتن بدن هستند. خرید لوازم ورزشی پارکی و استفاده از آنها تنها به پارک ها محدود نمی شود و ایمن ترافیک کالا شرایطی ایجاد نموده است که بتوانید این لوازم را تهیه نموده و در حیاط منزل، فضای سبز مجتمع مسکونی  و همچنین  باغ و ویلا نصب نمایید. قیمت لوازم ورزشی پارکی چندان بالا نیست و شما با انتخاب اصولی می توانید به درستی ورزش کنید. در صورت نیاز به نصاب و مشاوره در زمنیه خرید لوازم ورزشی می توانید باشماره های داخل سایت تماس بگیرید. همه این دستگاه های بدنسازی پارکی جهت فعالیت ورزشی طراحی شده اند و استفاده روزانه از آنها به شما کمک میکند تناسب اندام خود را حفظ نمایید. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ورزشی پارک نصب و گارانتی محصولات را نیز عهده دار است.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: وسایل ورزشی پارک , تردمیل پارکی , لوازم ورزشی پارکی , قیمت وسائل ورزشی پارک ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

لباس کار کارگری مربوط به افرادی است که معمولا ساعت های طولانی مشغول به کار می باشند. این افراد ممکن است حتی کارهای سخت مانند کارهای ساختمانی، صنعتی، تولیدی و ... را به صورت پشت سر هم انجام دهند. بنابراین برای حفاظت و مراقبت از آن ها از این لباس استفاده می شود. این نوع لباس کار معمولا از یک شلواز و کاپشن ساده تشکیل شده است. جنس پارچه استفاده شده در دوخت لباس پنبه و پلی استر می باشد که بتوان با توجه به شرایط کاری اغلب سخت از آن استفاده کرد. مهم است که این لباس کار کارگری سبک باشد تا بتوان در ساعت های زیاد کار فشاری مضاعف به کارگران وارد نشود. این نوع لباس بطور میانگین 300 گرم وزن دارد. همچنین ضد تعرق بودن این نوع لباس، شرایط کار را در فصول گرم سال راحت تر می کند. یکی دیگر از مواردی که به آن توجه می شود استفاده از پارچه های ضد حساسیت در دوخت این لباس ها است.

لباس کار کارگری از جمله لباس کارهایی به شمار می رود که کمترین ترکیب رنگی و ارزان ترین قیمت را در بین بقیه مدل ها دارد.  علت ارزان بودن لباس کارگری مربوط به جنس پارچه و بقیه مراحل دوخت مانند چسبی که بکار می رود، نوع دوخت که تک سوزنه یا دو سوزنه یا یه سوزنه باشد و ... می باشد. معمولا از جنس پارچه مرغوب در دوخت این لباس ها استفاده نمی شود. همچنین معمولا قواره پارچه استفاده شده کمتر از انواع مهندسی یا ... است. بصورت معمول  لباس کار کارگری را دو سوزنه می دوزند تا به استحکام آن افزوده گردد.   نیروی کار کارگری برای یک واحد تولیدی ممکن است بصورت مرتب تعویض گردد و هزینه اضافی برای لباس کار گران، برای کارفرما هزینه بر است و صرفه اقتصادی ندارد. مشتریان محترم می توانند جهت خرید لباس کار کارگری در تیراژ بالا به فروشگاه های اینترنتی ایمن ترافیک کالا مراجعه نمایند.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: لباس کار کارگری ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

 

بهترین برندهای تولید کننده کلاه ایمنی در دنیا

PYRAMEX یکی از بزرگترین برندهای تولید کننده تجهیزات ایمنی است. این برند توانسته است با بهره گرفتن از تکنولوژی یکی از بهترین انواع کلاه ایمنی کارگری را وارد بازار نماید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

MSA از دیگر برندهای فعال در زمینه تجهیزات ایمنی، ساختمانی و تولیدی است. این برند نیز در سال 2020 کلاه ایمنی با ظاهری ساده اما مستحکم تولید نموده است. این کلاه در میان بهترین کلاه های ایمنی سال قرار دارد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

ایمن ترافیک کالا یکی از برندهای تولید کننده کلاه ایمنی در ایران است. این برند با تولید کلاه های خود از بهترین متریال و تکنولوژی روز دنیا توانسته است محصولاتی با کیفیت از هر لحاظ تولید نماید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا 

Lift Safety نیز از دیگر برنددهای تولید کننده کلاه ایمنی و دستکش ایمنی است. یکی از کلاه های ایمنی تولید شده توسط این برند توانسته است استانداردهای لازم را به دست بیاورد و درمیان بهترین کلاههای ایمنی سال قرار گیرد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

Honeywell یک برند آمریکایی است که در تولید انواع تجهیزات ایمنی فعالیت دارد. این برند با تولید کلاه ایمنی فایبرگلاس توانسته است در بین برترین های سال 2020 قرار گیرد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: کلاه ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

سرعتگیرترافیکی

سرعت گیر ترافیکی یکی از بهترین و مهم ترین ابزارها در کنترل سرعت و کاهش خسارت های جانی و مالی ناشی از تصادفات در اثر سرعت بالا است. نصب این سرعت گیر به صورت استاندارد بنا بر قوانین استاندارد سرعت گیر انجام می شود. شهرداری ها با رعایت این ضوابط مسئول اجرا و نصب سرعت گیرهای ترافیکی هستند. در جاده های برون شهری نیز معمولا این وظیفه بر عهده مجموعه راه و ترابری هر کشور است. هنگام نصب سرعت گیر لازم است ضوابط و استاندارد ها مورد توجه قرار گیرد. نادیده گرفتن این امر، باعث ناکارآمدی این دسته از تجهیزات ترافیکی می شود. همچنین در صورت عدم رعایت این ضوابط و استانداردها، حتی ممکن است خود سرعت گیر باعث انحراف خودرو و خسارت های جانی و مالی به خصوص در جاده های برون شهری شود. برای همین امر است که در هر کشور و بر اساس ضوابط و الزامات خاص ترافیکی، اقدام به نصب استاندارد سرعت گیر می شود.

انواع سرعت گیر ترافیکی

این مانع ترافیکی به دو نوع سرعت گیر و سرعت کاه تقسیم می شود که هر کدام کاربرد متفاوتی دارد. طبق استاندارد، حداکثر ارتفاع سرعت گیر نباید بیشتر از ۳۰ سانت باشد.

سرعت گیر معمولا در مکان هایی که سرعت ماشین ها کمتر از ۱۵ کیلومتر است، مانند مراکز خرید و پارکینگ ها استفاده می شود. مدل دیگر به نام سرعت کاه یا سرعت گیر ملایم، در خیابان و جاده ها نصب می شود. البته انواع سرعت گیر ترافیکی را از بعد جنس و متریال مورد استفاده در ساخت نیز می توان مورد بررسی و تحلیل قرار داد. مثلا یکی از انواع سنتی و قدیمی سرعت گیر در کشور ما که اتفاقا استانداردهایی نیز برای آن تعریف شده است، سرعت گیر آسفالتی است. طراحی و نصب سرعت گیر آسفالتی باید به دقت انجام شود زیرا در صورت عدم رعایت ضوابط استاندارد سرعت گیر آسفالتی، این سرعت گیر می تواند به خصوص به قسمت جلوبندی خودروها صدمه شدیدی را وارد کند.

انواع سرعتگیر

یکی دیگر از انواع سرعت گیر که از نظر ماده ساخته شده می تواند دسته بندی جدایی داشته باشد، سرعت گیر های لاستیکی و پلاستیکی هستند. این نوع از سرعت گیر ها از نظر ارتفاع، مساحت و سایر مشخصات فیزیکی در کارخانه ها بر اساس استانداردهای تعیین شده تولید می شوند و از این نظر مشکلی ندارند. در نصب سرعت گیر های پلاستیکی تنها باید به مکان نصب و مواردی مانند فاصله، نوع سرعت گیر پلاستیکی و…که درضوابط به صورت دقیق تعریف شده اند، رعایت شود.در مقایسه این دو نوع عمده و مشهور از سرعت گیر های ترافیکی، باید بگوییم که تنوع و البته امنیت سرعت گیرهای پلاستیکی بالاتر است و اینسرعت گیر ها استانداردتر از انواع آسفالتی هستند. اما از نظر طول عمر، سرعت گیر آسفالتی می تواند مدت زمان بسیار بیشتری نسبت به سرعت گیر پلاستیکی دوام داشته باشد.

کلام آخر

سرعتگیرها به دو دسته کلی پلاستیکی و لاستیکی تقسیم می شوند. قیمت سرعتگیر لاستیکی نسبت به سرعتگیر پلاستیکی بالاتر است. کیفیت این مدل نیز بیشتر است و از این رو از آن در جاده های پر رفت و آمد و پارکینگ های ماشین های سنگین استفاده می شود. اما خرید سرعتگیر پلاستیکی بیشتر در پارکینگ های خصوصی و عمومی داخل شهری و خیابان های کم رفت و آمد رواج دارد. ابعاد سرعتگیر متفاوت است و نصب آن نیز به زیرساخت دارد. در صورت تمایل می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید و اطلاعات کاملی درباره قیمت و نوع سرعتگیر مناسب دریافت نمایید. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع سرعتگیر پلاستیکی و لاستیکی است. لین مجموعه نصب محصولات را نیز انجام داده و سرعتگیر را گارانتی می نماید.

 

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: سرعت گیر , سرعت گیر پارکینگ , سرعت گیر جاده ای , سرعت گیر پلاستیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

چراغ راهنمای چشمک زن سولار

چراغ راهنمایی چشمک زن سولار یکی از انواع چراغ راهنمایی چشمک زن است که انرژی آن از سلول های خورشیدی تامین میشود. به دلیل صرفه جویی در هزینه ها و مهم تر از همه مصرف برق کمتر، استفاده از این محصول در جاده های برون شهری رواج یافته است. چراغ راهنمایی رانندگی خورشیدی یکی از انواع چراغ راهنمایی چشمک زن است که انرژی آن از سلول های خورشیدی تامین میشود. به دلیل صرفه جویی در هزینه ها و مهم تر از همه مصرف برق کمتر، استفاده از این محصول در جاده های برون شهری رواج یافته است.

نحوه کارکرد چراغ راهنمای چشمک زن سولار

چراغ راهنمایی چشمک زن سولار داراییک صفحه‌ی خورشیدی هستند. سلول های خورشیدی موظف اند انرژی برق مورد نیاز این چراغ ها را از نیروی خورشید در طول روز تأمین کند. با ذخیره انرژی در باطری های تعبیه شده در این محصول، مدت زمان طولانی حتی در روزهای ابری و در طول شب هم کار چراغ راهنمایی چشمک زن خورشیدی متوقف نمی شود. از انواع چراغ چشمک زن سولار می توان به چراغ چشمک زن تک خانه سولار، دوخانه سولار و سه خانه سولار اشاره نمود. در طراحی چراغ راهنمایی چشمک زن خورشیدی از لامپ‌هایLED استفاده می‌شود. همین موضوع میزان مصرف انرژی این وسیله را به ‌شدت پائین آورده و درعین‌ حال عمر آن را طولانی‌تر می‌کند. این وسیله تنها با ولتاژ 12 ولت کار می‌کند و این به معنی توجه به موضوع کم‌ مصرف بودن آن در حین طراحی و تولید است.

قیمت چراغ راهنمایی خورشیدی

چراغ راهنمایی سولار توانسته به لحاظ اقتصادی خود را ثابت کند. به علاوه این که سازگار با محیط زیست و قابل اطمینان نیز می باشد. با توجه به درخواست مسئولان برای کاهش هزینه ها و استفاده و خرید تجهیزات ترافیکی سازگار با محیط زیست، جایتعجب نیست که فناوری های خورشیدی به عنوان یکی از جنبه های اصلی راه حل های مدیریت ترافیک انتخاب شده است.

چراغ چشمک‌زن سولار در دو رنگ چراغ راهنمایی قرمز چشمک زن و چراغ راهنمایی زرد چشمک زن تولید می‌شود و مدل‌های تک خانه‌ای، دو و سه خانه‌ای آن موجود است. نکته‌ی دیگر در مورد چراغ راهنمایی چشمک زن خورشیدی این است که این وسیله‌ی ترافیکی با کم کردن شدت نور در شب از پدیده‌ی خیرگی جلوگیری می‌کند. این موضوع به ‌شدت روی ایمنی در هنگام رانندگی تاثیرگذار است.

فروش چراغ راهنمایی چشمک زن سولار

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا با سال ها تجربه در زمینهی تولید تجهیزات ترافیکی از جمله چراغ های راهنمایی، عرضه کننده ی انواع چراغ راهنمایی و رانندگی چشمک زن با بالاترین کیفیت و بروز ترین تکنولوژی است.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: چراغ راهنمایی , خرید چراغ راهنمایی , چراغ راهنمایی ال ای دی , چراغ راهنمایی رانندگی خورشیدی ,
:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

Carhartt از سال 1889 در زمینه تولید انواع لباس کار مشغول به فعالیت است. این برند امروزه از نام آشناترین برندهای تولید لباس ایمنی می باشد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

 

Stan ray از دیگر برندهایی است که در زمینه انواع لباس های کار و دیگر انواع لباس، فعال است. این برند امروزه انواع لباس کار برای فصول مختلف را ارائه می دهد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

ایمن ترافیک کالا نیز با تولیدانواع لباس کار و تجهیزات ایمنی در ایران محصولات با کیفیت روانه بازار نماید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا 

Engineered garments نیز از دیگر برندهای مطرح در زمینه تولید لباس کار است. این برند بیشتر در زمینه تولید لباس کار مهندسی تبحر دارد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

Orselow از دیگر برندهای فعال در زمینه لباس کار است. این برند در زمینه انواع لباس کار حرفه ای و خلبانی مشهور است.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: لباس کار ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

بهترین کفش ایمنی کدام است؟

امروزه بازار کفش ایمنی بسیار وسیع است و انتخاب بهترین کفش ایمنی می‌تواندیک کارسخت و عذاب آور باشد. برخی از این کفش‌ها دارای قسمت های فلزی هستند و نقش حفاظتی در برابر ضربه دارند. این در حالی است که برخی دیگر از آن ها در برابر حرارت مقاوم بوده و برای آتش نشانی و کارهای حوزه نفت مناسب هستند. کفش کار و کفش‌هایی که در فرآیندهای نظامی به کار گرفته می‌شوند نیزیک نوع کفش ایمنی محسوب می‌شوند. بنابراین، کفش های ایمنی را می‌توانیم به عنوان پوشش‌های حفاظتی برای پا تعریف کنیم که ممکن است در قالب‌های مختلفی تعریف شود و نحوه محافظت آنها از پا با یکدیگر متفاوت است.

امروزه افراد فعال در حوزه‌های مختلف استفاده از کفش ایمنی کامپوزیتی را ترجیح می‌دهند، زیرا این کفش‌ها شناخته شده تر بوده و نسبت به کفش‌های دارای بخش فولادی وزن کمتری دارند. کفش های کامپوزیتی برای کار در محیط‌های الکتریکی و خطرناک مناسب هستند و در ساخت آنها از مواد کامپوزیتی شامل فیبر پلاستیک و کربن استفاده شده است. گروهی دیگر از کفش های ایمنی، کفش ایمنی طبی است که در ساخت آن از مواد منعطف و سبک وزن استفاده شده است. این دسته از کفش‌های ایمنی نیز همانند کفش‌های کامپوزیتی هستند و طراحی آنها به صورتی است که کمترین فشار به کمر فرد وارد می‌شود. معمولاً این کفش‌ها در برابر جریان الکتریسیته مقاوم هستند و برای کسانی که در حوزه برق فعالیت می‌کنند، بهترین گزینه ممکن به شمار می‌روند.

بهترین کفش کار

هدف از پوشیدن کفش کار ایمن جلوگیری از آسیب رسیدن به پا است. حال باید ببینید چه خطراتی پای شما را به خطر می‌اندازد. در خرید کفش ایمنی باید حساسیت زیادی به خرج دهید. باید دقت کنید هر کفشی که انتخاب می‌نمایید پای شما را از خطرات احتمالی محفوظ نگه دارد. برای نمونه در صورتی که کار شما با مواد مذاب است باید از کفش ایمنی نسوز استفاده کنید حال اگر کفش ایمنی شما نسوز نباشد حتی بهترین کفش ایمنی نمی تواند پای شما را از خطر سوختن حفظ نماید. از آنحایی که قیمت کفش ایمنی نسبت به انواع دیگر گران تر است در صورتی که مشاغل شما عادی است و خطر خاصی پای شما را تهدید نمی‌کند می‌تواند از کفش با کیفیت ارزان استفاده کنید..

بهترین کفش ایمنی خارجی

این مورد یکی از ابهاماتی است که اغلب مهندسان و فعالان صنعتی با آن مواجه هستند و سعی می‌کنند که در انتخاب خود به دنبال بهترین کفش ایمنی خارجی باشند. یکی از دیدگاه‌هایی که در بازار ایران به شدت رواج دارد، مسئله خرید وسایل و لوازم خارجی به بهانه مناسب بودن کیفیت آنهاست. البته ما در این مطلب قصد پایین آوردن ارزش و کارایی کفش‌های ایمنی خارجی را نداریم و قصد نداریم که کفش‌های ایمنی ایرانی را به عنوان بهترین محصول انتخاب کنیم. در واقع، زمانی که شما قصد انتخاب بهترین کفش ایمنی را دارید، لازم است که گزینه‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید و بهترین گزینه را با توجه به شرایط کاری خود انتخاب کنید.

کلام آخر

کفش کار تولید ایران به واسطه استفاده از چرم ایرانی و تجربه بالای تولید کنندگان ایرانی کیفیت بسیار بالایی داشته و از تولیدات خارجی چیزی کم ندارد. خرید کفش کار در انواع مختلف و برای مشاغل مختلف در سایت ایمن ترافیک مقدور می باشد. تنها کافی است اطلاعاتی در خصوص خطرات موجود در محیط کار خود داشته باشید تا بتوانید بهترین کفش کار مورد نظر خود را خریداری نمایید. در صورت تمایل می توانید با شماره های داخل سایت تماس گرفته و اطلاعات کاملی در زمنیه قیمت کفش کار، ویژگی شاخص هر مدل و مناسب بودن آن برای مشاغل مختلف کسب نمایید. ایمن ترافیک کالا تولید کننده و عرضه کننده انواع کفش ایمنی در ایران است. این محموعه محصولات خود را به صورت بلند مدت گارانتی می کند.

 

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: کفش کار , کفش ایمنی , قیمت کفش کار , خرید کفش ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 348
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

جذاب ترین وسایل بازی کودکان در فضای باز

همان طور که می دانید، وسایل بازی کودکان نقش بسزایی در روحیه و رشد آن ها دارند. به همین خاطر شرکت های تولید کننده وسایل بازی کودکان دست به کار شده و تجهیزات پارکی و بازی خلاقانه ای را برای آن ها طراحی کرده اند. تماشای این وسایل هیجان انگیز و خواندن داستان آن ها بی شک برای شما نیز جذاب خواهد بود. یکی از جذاب ترین انواع تجهیزات بازی تاب و سرسره پارکی است.

بازی در کشتی باری

یک کشتی بزرگ باری غرق شده و در کف اقیانوس، در زیر نور فانوس دریایی جا خوش کرده است. در اطراف این کشتی بزرگ، جعبه های زیادی روی زمین افتاده اند و ماهی ها در حال گشت و گذار هستند. کودکان بین جعبه های آویزان و تخته پاره ها بازی می کنند؛ در داخل بدنه کشتی به ماجراجویی می پردازند و یا سعی می کنند تعادل خود را روی تخته چوب ها حفظ کنند و در زیر نور فانوس دریایی از خطرات اقیانوس می گریزند.

یکی از خلاقانه ترین وسایل بازی کودکان بر اساس کارتونی دانمارکی به نام پتزی ساخته شده است. پتزی و دوستانش با هم به کشف سرزمین های جدید می پردازند. در تیوولی کپنهاگ، شما می توانید به این ماجراجویی بپیوندید. پتزی و دوستانش با کشتی خود که مری نام دارد به یک جزیره رسیده اند و اکنون زمان کشف این منطقه فرا رسیده است. آن ها از تپه ها بالا می روند، می پرند و از آبشار دلپذیر لذت می برند. مری در پشت دوست جدید پتزی، اقای وال، لنگر انداخته و بازدیدکنندگان هنگامی که وال از طریق سوراخ تنفسی بزرگش، آب را بیرون می دهد، خیسمی شوند. قطره های آب در همه جای زمین بازی پخش شده است.شما می توانید در آب کم عمق اطراف مری، از سنگی به سنگ دیگر بپرید و یا از طناب اطراف کشتی آویزان شوید؛یا اینکه تعادل خودتان را بر روی طناب هایی که در ساحل قرار دارند حفظ کنید و از بشکه ها بالا بروید و در یک قایق بازی کنید.

قورباغه ی غول پیکر

یکی دیگر از جذاب ترین وسایل بازی کودکان در دنیا، قورباغه ای بزرگ است که به دنبال برکه خود می گردد. او تلاش می کند تا با زبان بلند خود مگس ها را شکار کند. پس مراقب باشید که خورده نشوید چون ممکن است شما را با یک پروانه اشتباه بگیرد! کودکان می توانند به داخل آب بپرند و در میان نیلوفرهای آبی شنا کنند؛ یا اینکه سعی کنند روی آب قایق سواری کنند. اگر نمی خواهید خیس شوید، می توانید فقط بر روی نیلوفرهای آبی بپرید، از تار عنکبوت ها بالا رفته یا در کابین روی پل راه بروید. اگر شما خیلی شجاع باشید، میتوانید سعی کنید به پشت قورباغه بپرید و از زبان او بیرون بیایید.

کلام آخر

تاب سرسره پارکی به عنوان جذابترین بازی بچه ها در محیط بازو فضای سبز تنوع مناسبی دارد. استفاده از فلز و پلاستیک در ساخت این وسایل بازی رایج است. خرید تاب سرسره پارکی ترکیبی برای محل های شلوغ مانند پارک ها، مهدکودک ها و خانه بازی ها مناسب است. قیمت تاب سرسره فلزی و پلاستیکی ترکیبی نسبتا بالا است اما آموزش بازی گروهی و زندگی اجتماعی در این تاب و سرسره میسر است. تاب سرسره های پلاستیک و فلزی کوچکتر برای باغ، ویلا و حیاط منازل گزینه بهتری است. نصب تاب و سرسره فلزی و پلاستیکی نیاز به مهارت کافی دارد. در صورتی که برای نصب امن و اصولی تاب سرسره پارکی نیاز به نصاب داشته باشید کافی است با شماره های داخل سایت تماس حاصل کنید. ایمن ترافیک کالا با تولید انواع تجهیزات بازی از جمله تاب سرسره اقدام به فروش بی واسطه آنها گرفته است. در صورت نیاز می توانید با شماره های داخل سایت تماس یگیرید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تاب سرسره فلزی , تاب و سرسره , تاب سرسره پارکی , قیمت تاب و سرسره پارک ,
:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

timberlandدر سال 2020 توانسته است بهترین پوتین کار را تولید و وارد بازار جهانی نماید. این برند از دیرباز در زمینه تولیدانواع کفش کار فعالیت می نمود.

کفش کار

 

newbalance از دیگر برندهای تولید کننده کفش کار است که در سال 2020 توانسته است کفش کاری بسیار مناسب و مطابق با استانداردهای جهانی تولید نماید.

 

کفش کار

 

 

ایمن ترافیک کالا تولید کننده کفش کار ایرانی است که موفق به تولید بهترین انواع کفش کار شده است. این برند تنوع بسیار زیادی از انواع کفش کار را تولید و به بازار عرضه نموده است.

 

کفش کار

 

برند keen نیز با تولید این کفش کار زنانه توانست در بین بهترین تولید کنندگان کفش کار در جهان قرار بگیرد. البته این برند در تولید کفش کار مردانه نیز فعالیت می کند.

 

کفش کار

 

مجموعه skechers توانسته است در سال 2020 دومین کفش کار جهان را تولید و به بازار عرضه نماید. این برند سالیان درازی است که در زمینه تولید انواع پوتین و کفش کار فعالیت می کند.

 

کفش کار



:: برچسب‌ها: کفش کار ,
:: بازدید از این مطلب : 414
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

طراحی خلاقانه مبلمان شهری و زیباسازی شهر

همه ما به شکل‌های مختلفی تجربه استفاده از مبلمان شهری را داشته‌ایم و در بیشتر موارد پیش خودمان از طراحان آنها تشکر کردیم. وجود یک سطل زباله خلاقانه یا وجود یک نیمکت پارک زیبا و دلنشین یا حتی استفاده از وسایل ورزشی برای کاهش وزن نمونه‌هایی از کاربردهای مبلمان شهری هستند که هر کسی با توجه به نیاز خود از آنها استفاده می‌کند. گاهی این مبلمان صرفاً جنبه زیبایی و تزئینی داشته و در برخی موارد از آن‌ها برای تبلیغات استفاده می‌شود. این موضوع باعث می‌شود که مبلمان های شهری بسیار متنوع باشند و به طراحان آنها امکان خلاقیت و پیاده سازی ایده‌های نو را بدهند. اصطلاح مبلمان شهری در صنعت شهرسازی به کار برده می شود. منظور از این اصطلاح ابهام برانگیز چیست؟ لازم است هر شهری برای رفاه ساکنانش مجهز به تجهیزات و اسباب خاصی شود. با استفاده از این اسباب و وسایل محیط برای انجام فعالیت های روزانه و شبانه ی شهروندان آماده می شود.

تعریف مبلمان شهری

در صنعت شهرسازی، سعی می شود که با در نظر گرفتن فرهنگ شهروندان و هویت آن ها، زیبا سازی انجام بگیرد. مسئولان شهری با استفاده از تجهیزاتی مانند: نیمکت های شهری، ایستگاه اتوبوس و وسایل ورزشی پارکی، شهر را برای زندگی راحت آماده می کنند. همچنین مسئولان و برنامه ریزان شهری با استفاده از تجهیزات روشنایی و نورپردازی سعی می کنند که احساس آرامش را در مردم ایجاد کنند. مبلمان شهری اصولا یک مقوله گسترده برای مطالعه و طراحی و پیاده‌سازی اسباب و لوازم رفاهی و زیباسازی شهر است. در ادامه به تعریف و نحوه خرید مبلمان و تجهیزات شهری خواهیم پرداخت و مثال‌هایی را در این باره ارائه خواهیم کرد.

نقش مبلمان شهری

در زیبایی شهر مبلمان شهری به ابزارها و تجهیزاتی گفته می‌شود که توسط شهردارییا سایر نهادهای دولتی در مکان‌های عمومی تا افراد جامعه به صورت رایگان از آنها استفاده کنند. این تجهیزات ممکن است دستگاه‌های پیشرفته مانند دستگاه‌های ورزشی و یا چراغ‌های هشدار دهنده باشند، یا حتی در برخی از یک آلاچیق ساده یایک نیمکت خلاقانه استفاده شده باشد. بنابراین مبلمان را می‌توان دستگاه‌های رایج و کاملاً معمولی در استفاده از اماکن عمومی شهری معرفی کرد. اما نقش مبلمان شهری متفاوت است و برای هر کدام از آنها، یک کاربرد خاص وجود دارد. برخی از این نمونه‌ها صرفاً برای کارهای ورزشی هستند که تحت عنوان مبلمان ورزشی شناخته می‌شود. برخی دیگر جنبه تبلیغی و اطلاع‌رسانی دارند که علائم داخل پارک و ماکت‌ تبلیغاتی در این دسته قرار می‌گیرند.

کلام آخر

خرید نیمکت پارکی علاوه بر پارک ها، خیابان ها برای باغ، ویلا و فضای سبز مجتمع های مسکونی، اداری و تجاری نیز مناسب می باشد. انتخاب نیمکت علاوه بر بودجه مالی به شرایط آب و هوایی نیز بستگی دارد. در مناطق مرطوب بهتر است که از نیمکت پارکی بتنی، سنگی و سیمانی استفاده شود و اگر آب و هوای معتدل دارید مدل های نیمکت چوبی، فلزی و چوبی و فلزی بهترین انتخاب می باشد. قیمت نیمکت پارکی سیمانی، بتنی و سنگی نسبت به دیگر انواع نیمکت بیشتر است اما به دلیل مقاومت بالای آن در برابر عوامل جوی و همچنین ضد سرقت بودن آن برای محیط شهری بهترین انتخاب است. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع مبلمان شهری مخصوصا انواع نیمکت فلزی، چوبی، سیمانی، بتنی و .. است. در صورت نیاز به خرید هر یک از این محصلات از فروشگاه اینترنتی ما دیدن نمایید.

 

فروش نیمکت پارک



:: برچسب‌ها: نیمکت پارک , قیمت نیمکت پارک , نیمکت سیمانی , قیمت نیمکت بتنی ,
:: بازدید از این مطلب : 469
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

وسایل ایجاد امنیت در خیابان ها و جاده ها

همانطور که می دانید تصادفات رانندگی در کشورمان ایران آمار بسیار بالایی دارد. یکی از عمده مشکلات رانندگان عدم استفاده درست از تجهیزات ترافیکی در مکان مناسب است. استفاده از علائم و  تابلو راهنمایی و رانندگی، انواع جدا کننده و سرعتگیر در محل مناسب می تواند آمار این تصادفات را به مقدار زیادی کاهش دهد. علاوه بر علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی که توسط شهرداری در محل های مناسب نصب شده است گاه این نیاز احساس می شود که افراد از این علائم در پارکینیگ های عمومی و اختصاصی، شهرک های مسکونی و .... نیز از استفاده نمایند. ایمن ترافیک کالا به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم و تجهیزات ترافیکی از جمله چراغ راهنمایی، سرعت گیر، انواع تابلو راهنمایی، استوانه، کله قندی و بشکه جدا کننده در ایران فعالیت می کند. این شرکت شرایطی فراهم آورده است که بتوانید بدون واسطه و صرف زمان و هزینه بیش از اندازه تنها با چند کلیک تجهیزات مورد نیاز خود را در محل تحویل بگیرید.

در ادامه با محصولات تولید شده در این شرکت آشنا می شوید.

1-چراغ راهنمایی

در ایمن ترافیک کالا می توانید انواع چراغ راهنمایی در رنگ های مختلف را تهیه نمایید. علاوه بر تعدد رنگ های چراغ ها، این مدل در نوع منبع تغذیه نیز با هم تفاوت دارند، شما این امکان را دارید که بین چراغ راهنمایی سولار که منبع تغذیه آن نور خورشید است و انواع چراغ راهنمایی برقی مناسب ترین را انتخاب نمایید. البته چراغ های سولار قیمت بیشتری دارند اما از آنجایی که هزینه برق در آن وجود ندارد می توانید صرفه جویی مناسبی انجام دهید. این چراغ ها شامل فلاشر های جهت دار نیز می شود. رنگ این فلاشر ها و منبع تغذیه آنها با هم متفاوت است.

2-سرعتگیر

از مهمترین تجهیزاتی که برای کنترل سرعت درمسیرهای خلوت استفاده می شود سرعتگیر است. سرعتگیرها انواع مختلفی دارند و بسته به نوع کاربرد آن از متریال متفاوت و در رنگ های متفاوتی ساخته می شوند. سرعتگیرهای تولید شده در شرکت ایمن ترافیک کالا همگی از انواع لاستیکی و پلاستیکی هستند و به با پیچ به زمین نصب می شوند. اگر در پارکینگ های طبقاتی و یا مسیر مجتمع های مسکونی خود نیاز به انواع سرعتگیر دارید می توانید با شماره های داخل فروشگاه اینترنتی تماس بگیرید تا علاوه بر تحویل محصول، فردی به عنوان نصاب در محل حاضر شده و سرعتگیر شما را در محل مورد نظر شما نصب نماید. سرعتگیر از متریال مقاوم در مقابل فشار و ضربه ، ساخته می شود. این محصولات مانند یک پازل در کنار هم پیچ می شود. نوار زرد رنگ میان آن در شب و تاریکی دید خوبی به راننده می دهد.

کلام آخر

در فروشگاه ایمن ترافیک کالا می توانید انواع تجهیزات ترافیکی مورد نیاز خود را تنها با چند کلیک خریداری نمایید. محصولات شرکت همگی دارای گارانتی هستند. در صورت نیاز به نصاب نیز می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

فروش انواع تجهیزات ترافیکی



:: برچسب‌ها: تجهیزات ترافیکی، سرعتگیر، چراغ راهنما، رنگ ترافیکی، استوانه ترافیکی , چراغ راهنمایی , کله قندی ترافیکی , نیوجرسی و بشکه ترافیکی , تابلوهای راهنمایی رانندگی ,
:: بازدید از این مطلب : 511
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

اهمیت مبلمان شهری

با یک نگاه اجمالی به اطراف شهر حتما با تعداد زیادی گلدان، وسایل بازی و ورزش، نیمکت، سطل زباله و ... مواجه می شوید. همه این محصولات به عنوان مبلمان شهری شناخته می شوند. نوعی از مبلمان شهری برای زیبا نمودن شهر استفاده می شود مانند انواع گلدان، المان های فصلی، آیینی، مذهبی و ... اما بیشترین  کاربرد مبلمان شهری برای ایجاد آسایش در میان ساکنان شهر است. وسایلی همچون انواع نیمکت، وسایل بازی کودکان، تاب و سرسره، وسایل ورزشی و ... شامل این موارد می شود. علاوه بر شهر استفاده از این تجهیزات در شهرک ها، مجتمع ها، باغ، ویلا، مهد کودک و ... نیز مناسب به نظر می رسد. ایمن ترافیک کالا با طراحی و تولید انواع مبلمان شهری شرایطی ایجاد نموده است که با خرید انواع مبلمان شهری، آنها را در مکان مناسب نصب نمایید. استفاده از تجهیزات ورزشی، وسایل بازی و تاب و سرسره در مجتمع های مسکونی، اداری، تفریحی، پاساژها و ... اسباب رفاه بیشتری ساکنان را فراهم می کند. در ادامه بیشتر با مبلمان شهری که توسط ایمن ترافیک تولید می شود آشنا خواهید شد.

نیمکت

نیمکت های شهری در خیابان ها، پارک ها، داخل پاساژها و ... مکانی هستند که شهروندان ساعتی روی آن نشسته و استراحت می کنند. استفاده از این نیمکت ها در باغ و ویلا نیز می تواند شرایطی ایجاد کند که دقایقی را با خانواده سپری کرده و از آب و هوای خوب آن استفاده کنید. فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا با فروش بدون واسطه انواع نیمکت چوبی، فلزی، چدنی، بتنی و ... به شما کمک می کند با کمترین هزینه اسباب راحتی اطرافیانتان را فراهم آورید. در صورت نیاز به نصاب نیز می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید تا نصاب با تجربه به محل مورد نظر شما اعزام شود.

گلدان

گدان ها زیبایی بخش شهر هستند. قرار دادن گل و گیاهان طبیعی و مصنوعی در آن می تواند فضای زیبایی را ایجاد نماید و چهره شهر را تغییر دهد. البته شما نیز می توانید با خرید انواع گلدان بتنی، سنگی، پلاستیکی، فلاور باکس و ... از فروشگاه ایمن ترافیک فضای مجتمع تجاری، اداری و مسکونی خود را زیباتر از قبل نمایید. این محصولات از بهترین مواد اولیه ساخته شده است و شرکت ایمن ترافیک کالا این محصولات را ضمانت می نماید. تنوع گلدان های این فروشگاه به قدری زیاد است که شما را شگفت زده خواهد کرد. تنها کافی است که محصولات ما را بررسی نموده و یکی از بهترین ها را انتخاب نمایید.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا یکی از بزرگترین تولید کننده های انواع مبلمان شهری شرایطی ایجاد نموده است که شما بتوانید بدون واسطه انواع کلدان و نیمکت را خریداری نمایید. با مقایسه انواع محصولات ما در این سایت می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: مبلمان شهری , گلدان , نیمکت , وسایل بازی , تاب و سرسره , وسایل بدنسازی پارکی ,
:: بازدید از این مطلب : 421
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

ضرورت استفاده از تجهیزات ایمنی

آماده نمودن تجهیزات ایمنی از مهمترین اقدامات لازم برای شروع کار است. اما این تجهیزات شامل چه مواردی می شود؟ شما به عنوان یک کارفرما چگونه باید بهترین تجهیزات را برای کارکنانتان تهیه کنید؟ آیا هر لباس کار، کفش کار، کلاه ایمنی و یا دستکش ایمنی برای هر کاری مناسب است؟ با توجه به پیشرفت تکنولوژی امروزه تجهیزات ایمنی پیشرفت بسیاری نموده است و تنوع آنها افزایش یافته است. تشخیص این که چه نوع تجهیزاتی برای فعالیت مورد نظر شما  مناسب است را باید به کارشناسان این زمینه بسپارید. ایمن ترافیک کالا به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات ایمنی در ایران شرایطی فراهم آورده است که بتوانید با یک تماس از مشاوره رایگان فروشگاه ایمن ترافیک کالا بهره مند شوید.

انواع لباس کار ایمنی

لباس کار یکی از متنوع ترین انواع تجهیزات ایمنی است. اینکه شما مشغول به چه فعالیتی هستید در انتخاب لباس کار تاثیر به سزایی دارد. برای مثال اگر به عنوان کارگر مشغول به کار هستید و در طول ساعت کاری فعالیت بدنی زیادی دارید، بهتر است از انواع لباس کار یکسره، لباس کار دوبنده و یا لباس کار خلبانی استفاده کنید. این لباس ها به شما اجازه تحرک و فعالیت می دهند. اما اگر به عنوان یک مهندس فعال هستید و فقط وظیفه نظارت بر کار را دارید می توانید از انواع لباس کاپشن و شلوار استفاده کنید.

البته جنس پارچه نیز در انتخاب شما موثر است برای مثال اگر مکانیک هستید و یا در حرفه ای مشغول به کار هستید که با روغن سر و کار دارد باید از لباس هایی با پارچه های فلامنت استفاده کنید. روغن از این نوع لباس عبور نمی کند. بد نیست بدانید لباس کار ایرانخودرویی این ویژگی را دارد. اگر در محیط های گرم مشغول به کار هستید از لباس هایی با پارچه های نازک تری استفاده کنید.

انواع کفش کار

شاید این تصور را داشته باشید که کفش چه تاثیری در ایمنی حین کار دارد. اما بد نیست بدانید آمار بسیار بالایی از مجروحیت های حین کار به افتادن اجسام سنگین و تیز روی پا، لیز خوردن در محیط کار و برق گرفتگی اختصاص دارد. اگر این افراد حین کار از کفش های ایمنی مخصوص کار استفاده می کردند اینک می توانستند به در حرفه خود مشغول به کار باشند. این کفش های ایمنی در قسمت پنجه اسکلت فلزی دارند و در رویه آنها از چرم مقاومی استفاده شده است. از این رو در صورت افتادن اجسام روی انگشتان پا مشکل برای انگشتان ایجاد نمی شود. اگر محیط کار شما روغنی است احتمال لیز خوردن کارکنان افزایش می یابد پس باید از کفش کاری که در کف خود دارای آج های مناسب است استفاده کنید. کفش کار ضد برق گرفتگی نیز یکی از بهترین تجهیزات ایمنی برای برقکاران است و توصیه می شود حتما از آن استفاده نمایید.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی فروش تجهیزات ایمنی آماده فروش انواع تجهیزات ایمنی اعم از لباس کار، کفش کار، کلاه ایمنی، ماسک ایمنی، دستکش ایمنی و ... است. در صورت نیاز به خرید هر یک از این تجهیزات از فروشگاه ایمن ترافیک کالا دیدن نمایید.

فروش انواع تجهیزات ایمنی



:: برچسب‌ها: تجهیزات ایمنی , کلاه ایمنی , کفش ایمنی , دستکش ایمنی , لباس کار ,
:: بازدید از این مطلب : 549
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 تير 1399 | نظرات ()