نوشته شده توسط : malihe

خرید عینک ایمنی

عینک جوشکاری شفاف از جمله عینک های ایمنی است که از چند جنبه توانسته خود را محصولی خاص و کاربردی معرفی کند. بهره گیری از مواد اولیه استاندارد و مناسب، طراحی ارگونومیک و پوشش کامل چشم ها و اطراف آن و در نهایت، بدنه ای کاملا شفاف که به کاربر اشراف و دید کاملی به محیط و ابزار مورد استفاده می دهد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

عینک ایمنی ضد گرد و غبار پارکسون با طراحی استاندارد و پوشش دهی کامل چشم می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای محیط های تجاری، کارگاه های تولید مبل و لوازم چوبی، تراشکاری، کارهای عمرانی و ساختمانی و ... باشد. وزن عینک پارکسون حدود 43 گرم است که برای افراد خستگی در پی نخواهد داشت.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

شیشه عینک ایمنی شفاف پارکسون از پلاستیک شفاف با وضوح بالا است و قاب نیم فریم زیبای آن از پلاستیک فشرده تولید شده. قابل ذکر است که بر طبق استاندارد عینک ایمنی، دارای کناره های محافظ نیز است. تولید کننده عینک ایمنی در خصوص ویژگی های عینک ایمنی پارکسون می گوید: استفاده از این عینک ایمنی راحت است و بخار نمی کنی. سبک است و مزاحمتی برای کارگر ندارد

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

از موارد قابل توجه در خصوص عینک جوشکاری استاندارد ، وزن آن است. عینک جوشکاری سفید با وزنی حدود 50 گرم از جمله عینک های سبک می باشد. کاربرد اصلی عینک جوشکاری مورد بحث، محافظت از چشم ها در برابر نور جوشکاری است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

امروزه استفاده از لیزر در بسیاری از زمینه های صنعتی و پزشکی توسعه پیدا کرده است. اما همان طور که می دانیم اشعه های ساطع شده از دستگاه های لیزر، تأثیر بدی بر روی بینایی خواهد داشت و باعث ایجاد مشکلات چشمی می شوند. بنابراین به پزشکان و اپراتورهای دستگاه هایلیزر و بیمارانی که در معرض اشعه ها قرار دارند استفاده از عینک ضد لیزر توصیه می شود.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

عینک محافظ چشم صنعتی و پزشکی ارائه شده در ایمن ترافیک کالا بسیار محکم و با دوام است و طراحی این عینک کار با لیزر بر اساس آخرین استانداردها صورت گرفته می باشد. تمامی متریال به کار رفته در تولید عینک محافظ لیزر صنعتی و پزشکی از نوع با کیفیت ترین مواد بوده و به راحتی روی چشم های شما قرار می گیرد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا 



:: برچسب‌ها: عینک ایمنی , عینک جوشکاری , عینک ازمایشگاهی , عینک گاگل , قیمت عینک ایمنی , خرید عینک ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 31 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

خرید سرعتگیر ترافیکی

ضربه گیر پارکینگ یا محافظ ستون پارکینگ در دسته تجهیزات ترافیکی و در انواع آن تجهیزات ایمنی پارکینگ است که از مهمترین  لوازم ایمنی پارکینگ به شمار می آید زیرا باعث جلوگیری از آسیب دیدن ستون و بدنه خودرو به هنگام پارک کردن می شود.ضربه گیر پارکینگ به جهت ایمن کردن ستون ها در پارکینگ، کودکان در مدارس و حمل و نقل برانکارد در بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

سرعت گیر لاستیکی 90*33 در مکان های مختلف مانند.چهار راه ها، تقاطع ها، گذرگاه عبور دانش آموزان و مسیر هایی.که حداکثر سرعت مجاز برابر با 50 کیلومتر در ساعت می باشد به کار می رود. از دیگر موارد نصب این سرعت گیر میتوان نصب در پایانه های حمل و نقل و یا ورودی شهرها نام برد.این محصول قابلیت تحمل باری برابر با 50تن برای هر چرخ را دارا می باشد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

سرعت گیر پلاستیکی 90*33 در دسته سرعت گیر ترافیکی قرار دارد.که در خیابان های شهری و جاده ای به منظور کاهش سرعت نصب می شود. سرعت گیر 33در90 پلاستیکی به وسیله 6ست پیچ و رولپلاک نصب می شود.و در هنگام تعمیر و ترمیم آسفالت می توان آن را باز کرد.بنابراین باز و بست این محصول اتلاف وقت و انرژی را در بر نخواهد داشت.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

سرعت گیر پلاستیکی33*12 یکی از کوچک ترین سرعت گیر های ترافیکی است.که در معابر شهری نصب می شود. این سرعت گیر در ابعاد طولی و عرضی 12×33 طراحی شده است.و همچنین ارتفاعی برابر با 4 سانتی متر دارد و تا حدودی مانع از حرکت پر سرعت خودروها می شود. در نتیجه این کاهنده سرعت می تواند تأثیر زیادی بر ایجاد امنیت و کاهش خطرات تصادف داشته باشد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

جداکننده ترافیکی از جمله تجهیزات ترافیکی هستند که در فضاهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. این محصول تولید داخل کشور بوده و جنس آن پلی اتیلن است.جدا کننده ترافیکی برای مواقعی که محدودیت در زمان و مکان وجود دارد بسیار مناسب و ایده ال است. و برای تعیین حریم راه و جدا کردن مسیر مورد استفاده قرار می گیرد.جداکننده پلاستیکی از قطعات مدولار پلاستیکی تشکیل گردیده است و می تواند به صورت موقتی و دائمی فیکس شود.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

سرعت گیرپلاستیکی 100*33 از نظر جنس به دو دسته تقسیم می شوند: سرعت گیر پلاستیکی، سرعت گیر لاستیکی. در سرعت گیر ترافیکی از نگین های پلاستیکی استفاده شده است که این امر موجب بازتاب نور از فاصله 200متری می شود.سرعت گیر پلاستیکی 100*33، مقطع محدب دارد.ارتفاع این سرعت گیر 5 سانتی متر است. حداقل عمر مفید این محصول یک سال است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: سرعت گیر , سرعت گیر ترافیکی , سرعت گیر لاستیکی , سرعت گیر پلاستیکی , سرعت گیر پارکینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 31 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

خرید چراغ راهنمایی و رانندگی

چراغ راهنمایی سولار نوعی چراغ چشمک زن خورشیدی هستند که بدون نیاز به انرژی برق کار می کنند و با استفاده از پنل خورشیدی(سولار)، نور خورشید را به الکتریسته تبدیل و آن را در باطری های قدرتمند خود ذخیره می کنند که باعث می شود تا 7 شبانه روز به طور مداوم بدون نیاز به شارژ مجدد به عملکرد خود ادامه دهند.چراغ چشمک زن سولار تک خانه نوعی از چراغ ترافیکی است که داراییک چراغ با لامپ های ال ای دی است و توانایی انتخاب بین دو رنگ قرمز و نارنجی را به کاربر می دهد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

چراغ عابر پیاده در شهرهای شلوغ و پر ترافیکیکی از ضروری ترین تجهیزات ترافیکی محسوب می شود. چراغ عابر پیاده در چهار راه ها برای راهنمایی عابران پیاده قرار می گیرد. این چراغ راهنمایی کوچک نشان می دهد که آن ها چه موقع مجاز به رد شدن از خیابان هستند.چراغ عابر پیاده متحرک که در دسته تجهیزات کنترل ترافیک جای دارد به گونه ای کار می کند که با یک المان در حال راه رفتن با رنگ سبز نمایانگر حرکت مجاز عابر و همان المان به صورت ایستاده با رنگ قرمز ممنوعیت حرکت را نشان می دهد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

به دلیل اینکه چراغ راهنمایی برقی برای تعیین مسیر خودروها و هشدار دادن به آنها.هم در داخل شهر و هم.در خارج شهر استفاده می شود، چراغ چشمک زن تک خانه جزء مهمترین وسایل  در بین تجهیزات ترافیکی است.چراغ راهنمایی تک خانه با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از پلی کربنات تغییر شکل داده.که به چراغ ترافیکی با بدنه سبک تر و مقاومت.بیشتر در برابر گرد و غبار و تحمل دماهای مختلف و بازتاب نور بیشتر تبدیل شده است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

امروزه با توجه به بالا رفتن هزینه های انرژی به خصوص انرژی برق، تکنولوژی استفاده از انرژی خورشیدی به میزان زیادی افزایش پیدا کرده است و  بعضی از وسایل ترافیکی مانند چراغ راهنمایی خورشیدی سه خانه از این تکنولوژی بهره مند شده اند که  مورد استقبال قرار گرفته است. چراغ راهنمایی سولار ال ای دی سه خانه با استفاده از صفحه های خورشیدی، نور خورشید را به انرژی الکتریسته تبدیل می کند و آن را داخل باطری خود ذخیره می نماید و می توان با یکبار شارژ کامل 7 شبانه روز و یا 14 روز ابری از آن استفاده کرد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

چراغ راهنمایی ال ای دی پیش از اختراع خودرو جهت کنترل ترافیک ارابه ها و افراد استفاده داشته است. در گذشته چراغ راهنمایی و رانندگی ال ای دی به شکل کوله پشتی بود یعنی این گونه که این کوله پشتی در پشت مامور قرار گرفته و دارای دو چراغ سبز و قرمز بود و کلیدی برای خاموش و روشن کردن آن وجود داشت.چراغ راهنمایی سه خانه ال ای دی ، یکی از مهم ترین انواع چراغ راهنمایی است امروزه این چراغ حق عبور را با سه رنگ :قرمز، زرد، سبز مشخص می کند.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

چراغ راهنمایی دو خانه در دسته تجهیزات ترافیکی است، نصب این چراغ ترافیکی به علت وزن پایین آن بسیار آسان و ساده می باشد.لامپ این چراغ چشمک زن ترافیکی قابل تعویض است و دارای جنس ضد آب می باشد. چراغ چشمک زن دوخانه، به علت قیمت مناسب یک گزینه مناسب برای خرید به حساب می آید.چراغ چشمک زن ترافیکی دارای طول عمر بالا است.همچنین بدنه این چراغ ترافیکی بسیار مقاوم بوده و جنس بدنه این محصول از پلی کربنات مي باشد. که وزن سبک و مقاومت بالایی دارد وحمل و نقل آن به سادگی صورت می گیرد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: چراغ راهنمایی , خرید چراغ راهنمایی , چراغ راهنمایی ال ای دی , چراغ راهنمایی رانندگی خورشیدی ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

خرید تاب سرسره پلاستیکی

تاب سرسره کودک ، از یک سرسره  و یک تاب تشکیل شده که قابلیت جدا سازی داشته و می توان قسمت های مختلف آن را جداگانه مورد استفاده قرار داد. این محصول برای استحکام اندام کودک مناسب بوده و باعث تقویت ادراک بینایی ، شنوایی و لامسه کودک می شود. همچنین تاب بازی کودک باعث هماهنگی چشم و دستان کودک می گردد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

سرسره سنجاب در برابر تابش نور خورشید مقاوم بوده و تغییر رنگ و تغییر حالت نمی دهد . همچنین سرسره پلاستیکی در برابر سرما و برف و باران دچار شکنندگی نمی شود. به همین دلیل در مناطق سر پوشیده و سرباز مورد استفاده قرار می گیرد.سرسره اسباب بازی به دلیل مواد استفاده شده در طراحی و تولید این محصول ، به راحتی و با مواد شوینده تمیز شده و قابل شستشو می باشد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا 

تاب و سرسره اسباب بازی بدنه بسیار مستحکمی از جنس پلی اتیلن دارد. پلی اتیلن در برابر برخورد با اجسام سخت و فشار حاصل از جنب و جوش کودکان کاملا مقاوم است و خاصیت ضد شکنندگی دارد و به همین خاطر در زمینه تولید وسایل بازی و پارکی کودک بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

تاب بازی بچه از جنس پلی اتیلن نشکن ساخته شده و مقاومت بسیار بالایی دارد به همین دلیل دارای طول عمر بالا می باشد. همچنین استفاده از مواد با کیفیت در تولید این محصول ، از شکستن و از بین رفتن تاب بچه جلوگیری می کند.تاب بازییکی از لوازم کودک است که به دلیل وزن بسیار سبکی که دارد قابلیت حمل و جابجایی را برای افراد فراهم می آورد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

تاب سرسره کودک پلاستیکی از جنس پلی اتیلن نشکن ساخته شده و مقاومت بسیار بالایی در حین نشستن کودکان دارد. همچنین استفاده از مواد با کیفیت در تولید این محصول ، از سوراخ شدن و شکستن سرسره بازی در ساعات استفاده جلوگیری می کند. تاب بازی کودک دارای امنیت زیادی در استفاده همزمان کودکان از تاب و سرسره است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

تاب سرسره کشتی دارای دو تاب حفاظ دار و یک سرسره در کنار تاب ها است. در یک طرف این محصول پله های عمودی قرار گرفته و در کنار پله ها، تونل کوچکی تعبیه شده است که کودکان می توانند در آن بازی کنند. در طرف دیگر ، در کنار تاب ها ، قسمتی برای صخره نوردی کودکان طراحیشده است. تاب و سرسره موجود در این محصول از جنس پلی اتیلن نشکن ساخته می شود که مقاومت بسیار زیادی در هنگام استفاده دارد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تاب سرسره پلاستیکی , تاب و سرسره کودک , قیمت تاب سرسره پلاستیکی , خرید تاب سرسره پلاستیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

تاریخچه تاب وسرسره پلاستیکی

بازی با درگیر کردن احساس بینایی و شنوایی و لامسه کودکان موجب بهبود رشد جسمی، فکری و حرکتی کودک می شود. نقش مهمی در بهبود عملکرد کودک ایفا می کند.  تاب و سرسره از جمله وسایل بازی، که از سنین پایین برای کودک کاربرد دارد.

اولین سرسره و تاب جهان، تقریبا در سال 1922 از چوب و طناب ساخته شد.و با گذر زمان طرح کاربردی تر ومتنوع تری برای تاب و سرسره ارائه شد. طرح‌های از آهن و فولاد که در نقاط مختلف شهرها در سایر کشور‌ها مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

با پیشرفت بشر و ترویج زندگی آپارتمانی، استفاده از تاب و سرسره پلاستیکی مورد توجه قرار گرفت. مدلهای فلزی و چوبی معایبی چون وزن بالا، تنوع کم و محدودیت در محل مورد استفاده داشتند که بر کارایی آنها اثر گذار بود. به همین دلیل تولید کنندگان برای جلب توجه از پلاستیک برای ساخت تاب و سرسره روی آوردند. این مدل علاوه بر تنوع در طراحی و رنگ ایمنی بیشتری دارد. باعث جلب توجه کودکان در سنین مختلف می شود. از جنس پلاستیک فشرده یا پلی اتیلن تولید می شود که در برابر شرایط جوی مقاوم است.

از جمله مواردی که باید در زمان خرید تاب و سرسره پلاستیکی لحاظ شود شرایط دمایی منطقه مورد استفاده، رطوبت و نور خورشید است که در ماندگاری وسایل تاثیر می گذارد.

براساس جنس و اندازه، تاب و سرسره دارای قیمت متفاتی است. مواردی مانند میزان پلکان، شیب، تعداد صندلی و مقاومت بدنه در قیمت تاب و سرسره پلاستیکی توسط خریدار مورد بررسی قرار می گیرد. رنگبندی متنوع و جذاب باعث جلب توجه افراد در زمان خرید می شود. تاب و سرسره پلاستیکی وزن کم و قابلیت جابجایی راحت دارد. به دلیل مقاومت بالا و ایجاد امنیت برای کودکان در محیط باز مانند پارک و در شهربازی سرپوشیده و آپارتمان استفاده می شود.

در فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا، قیمت تاب سرسره پلاستیکی بسیار مناسب تعیین شده است. در صورت نیاز به مشاوره، می توانید با شماره تلفن های این مرکز تماس گرفته و از راهنمایی کارشناسان آن بهرمند شوید.

 

 



:: برچسب‌ها: تاب سرسره پلاستیکی , تاب و سرسره کودک , قیمت تاب سرسره پلاستیکی , خرید تاب سرسره پلاستیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

خرید تاب سرسره پارکی

تاب و سرسره فلزی یکی از جذابترین وسایل بازی برای کودکان است. نصب چنین اسباب بازی هایی باید روی اصول و استاندارد باشد. تاب و سرسره فلزی کاملا ضد زنگ طراحی شده است و به همین دلیل می توانید آن را در فضای باز پارک، مهدکودک، مدارس و ... نصب کنید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

تاب پارک سه زنجیره توسط زنجیرهای فولادی که مقاومت خستگی بالایی دارند، به اسکلت فلزی مستحکم سرسره متصل شده‌اند و می‌توانند تا 100 کیلوگرم وزن را تحمل کنند. اما در انتخاب و نصب اسباب بازی هایی همچون تاب باید نکات ایمنی کاملا رعایت شود. اگر تاب دارای حفاظ باشد کودکان رده سنی پایین نیز می توانند از آن استفاده کنند.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

چرخ و فلک زمینی از جمله اسباب بازی های امنی است که در مدارس، پارک ها، بوستان ها و فضاهای می توان نصب کرد. این اسباب بازی فقط جنبه بازی و سرگرمی ندارد بلکه در آن کودکان با همکاری هم چرخ و فلک را به حرکت در می آورند و کار گروهی را یاد می گیرند. پس باید گفت که نصب آن در مدارس و مهدکودک ها بسیار مفید خواهد بود.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

سرسره پارک وزن کمی دارد و حمل و نقل و نصب آن به آسانی انجام می‌شود. سرسره پلی اتیلن مقاومت بالایی در برابر تابش نور شدید خورشید دارد، در دمای بالا تغییر فرم نمی‌دهد، ترک بر نمی‌دارد، در شرایط جوی مختلف منقبض و منبسط نمی‌شود و به طور کلی، در حرارت هوا مقاوم است.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا 

سرسره پارک 2/5 متری نوعی سرسره است در ارتفاع 2/5 متر ساخته می‌شود، شیب کمی دارد تا استفاده از آن کمترین خطر را داشته باشد و مناسب برای استفاده کودکان در سنین مختلف است. در اطراف سطح شیب‌دار سرسره 2/5 متری از نرده محافظ با ارتفاع 50 سانتی‌متر استفاده شده است که وظیفه حفظ سلامت کودک و جلوگیری از سقوط او را بر عهده دارد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

الاکلنگ کالسکه‌ای که ساخته شده از فلز است استحکام بالایی در برابر ضربه و فشار دارد. با توجه به حساسیت بالای فلزات به هوای آزاد و رطوبت استفاده از ضد زنگ و پوشش‌های سطحی در ساخت الاکلنگ کالسکه‌ای الزامی است. از این رو در ساخت وسیله بازی مورد نظر هم از ضد زنگ و هم از رنگ‌های کوره‌ای الکترواستاتیک و رنگ‌های آلکیدی روغنی می‌توان استفاده کرد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

 



:: برچسب‌ها: تاب سرسره پارک , الاکلنگ , چرخ و فلک , تاب , وسایل بازی پارک ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

ایمن ترافیک کالا

ایمن ترافیک کالا عرضه کننده انواع تجهیزات ترافیکی، تجهیزات ایمنی و مبلمان شهری در ایران است. این برند تلاش دارد محصولاتی با کیفیت مناسب را تولید نموده و به صورت بدون واسطه در اختیار مشتریان خود قرار دهد. با ایجاد فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا توانسته است قدم های مثبتی در این زمینه بردارد. فروش آنلاین محصولات و ارسال آن به محل از جمله مزایا این سایت است. بیشتر تجهیزات موجود در این سایت نیاز به نصب دارند. در صورت تمایل می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید تا نصابان ذبده این شرکت در محل حاضر شده و با زیر سازی اصولی محصولات را نصب نمایند.گارانتی کیفیت کالا و سلامت کالا ارائه شده توسط شرکت نشاندهنده کیفیت مناسب محصولات این برند ایرانی است.درادامه شما را بیشتر با محصولات و تنوع آنها آشنا خواهیم نمود.

تجهیزات ترافیکی

همانطور که می دانید نصب اصولی و درست تجهیزات ترافیکی باعث کاهش تصادفات رانندگی خواهد شد. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع استوانه ترافیکی، کله قندی، تابلو ترافیکی، انواع چراغ راهنمایی و رانندگی، سرعتگیر، بشکه ترافیکی و نیوجرسی می باشد. استوانه و کله قندی تولید شده در این برند در سایزهای استاندارد تولید شده و در انواع کف لاستیکی، قبلا دار، زنجیر دار و شبرنگ دار به فروش می رسد. تابلو ترافیکی از ورقه های فلزی و در ابعاد و اشکال مختلف تولید شده و در فروشگاه اینترنتی به فروش می رسد. چراغ راهنمایی و رانندگی در مدل های تک خانه، دوخانه، سه خانه و جهت نما در مدل هایچراغ راهنمایی سولار، چراغ راهنمایی ال ای دی، چراغ راهنمایی لامپی به فروش می رسد. بشکه ترافیکی این برند در ابعاد مختلف و در مدل های در دار و شبرنگ موجود می باشد. پیشنهاد می کنیم با مراجعه به این سابت به صورت آنلاین محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

تجهیزات ایمنی

تجهیزات ایمنی با دو هدف ایجاد راحتی و حفظ امنیت طراحی و تولید می شوند. ایمن ترافیک نیز با نیاز سنجی از کارگران و کارفرمایان به تولید انواع لباس کار، کفش کار، کلاه کار و دستکش کار اقدام نموده است. لباس کارهایی در مدل های کاپشن و شلوار، دو بنده و یکسره و روپوش تولید شده در این برند از پارچه های مختلف هستند. کفش کار تولید شده در این برند از چرم ایرانی و با کیفیت دوخته شده و در پنجه اکثر آنها از پنچه فولادی استفاده شده است. کلاه کار در این برند با الگو برداریاز برندهای مطرح دنیا انجام شده است. تنوع مناسبی از انواع کلاه ایمنی را در این فروشگاه اینترنتی خواهید یافت. دستکش ایمنی در این برند در مدل های مختلف و با استفاده از متریال مقاوم همچون چرم ایرانی، پلاستیک لاتکس و PVC، و زنجیر فلزی ساخته شده اند. با بازدید از سایت ما اطلاعات بیشتری به دست خواهید آورد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

مبلمان شهری

مبلمان شهری جهت آسایش و رفاه حال شهروندان و همچنین زیبا نمودن شهر طراحی و تولید می شود. مبلمان شهری شامل آیتم هایی همچون نیمکت پارکی، گلدان  شهری، لوازم ورزشی پارکی و تاب سرسره پارکی می شود. گلدان شهری تولید شده در این برند در مدل های فایبر گلاس، بتنی، سیمانی، سنگی و کامپوزیت می باشد. نیمکت پارکی فلزی، بتنی، سیمانی، چوبی و فلزی در مدل های متفاوت در این برند ساخته می شود. لوازم ورزشی تولید شده از آلیاژ فولاد ساخته شده و رنگ الکترواستاتیکی آن ماندگاری آن را افزایش داده است. تاب سرسره پارکی در ابعاد مختلف و به کمک پلاستیک و فلز ساخته شده است. تاب سرسره ویلایی نیز می تواند زینت بخش باغ و ویلا و یا حتی حیاط منزل شما باشد. با تماس با مشاوران ما می توانید از مشاوره رایگان استفاده کرده و خرید بهتری داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تجهیزات ایمنی , تجهیزات ترافیکی , مبلمان شهری , نیمکت پارک ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

خرید تابلو ترافیکی

تابلو اسامی معابر دیوار کوب که در دسته تجهیزات ترافیکی جای دارد معمولا در اندازه 80*33 سانت ساخته شده و زمینه این تابلو های ترافیکی از ورق دو میلی متر با رنگ الکترواستاتیک  می باشد. تابلوهای نشان دهنده اماکن در ابعاد 100*40 سانت و به صورت پیکانی  ساخته میشود. تابلو اماکن به جهت معرفی مکان خاص از قبیل بیمارستان، داروخانه، کتابخانه و... مورد استفاده قرار می گیرد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

تابلو ترافیکی 8 ضلعییا همان تابلو ایست از تجهیزات ترافیکی دارای شبرنگ رده مهندسی (1ساله، 3ساله، 5 ساله، 7ساله و 10 ساله) می باشد. تابلو ایست، در انتهای راه فرعی و نزدیک راه اصلی نصب شده و به جهت احتیاط به رانندگان دستور ایست می دهد، همچنین در محیط های شهری و برون شهری، شهرداری اداره راه و پارکینگ ها مورد استفاده قرار می گیرد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

تابلو های ترافیکی از جمله تجهیزات ترافیکی هستند که به منظور آگاه ساختن رانندگان از خطرات احتمالی مسیر و اطلاع رسانی در جهت امکانات، محدودیت ها و شرایط مسیر استفاده می شود که تابلو ورود ممنوع قطر 60 نیز در این دسته جای دارد، اما به طور کلی دسته تابلو ترافیکی در دو نوع تابلوهای معابر شهری و تابلوهای جاده ایساخته می گردد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

تابلو جاده لغزنده در برابر زنگ زدگی بسیار مقاوم است.حتی اگر پوشش تابلو شکستگی پیدا کند از زنگ زدن محفوظ می ماند. چون این تابلو ها از جنس گالوانیزه هستند و این امر سبب شده تا در برابر گرما و سرما مقاوم باشند. تابلو فریم دار مثلثی داری ارتفاع 90 سانتی می باشد.که اصلی ترین و تخصصی ترین قسمت تابلو های راهنمای مسیر قسمت شبرنگ آن است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

تابلو حاشیه نما جزو یکی از تجهیزات ترافیکی است که در دسته بندی تابلو های آگاهی دهنده قرار دارد. این تابلو جهت کنترل محدوده های ترافیکی مورد استفاده قرار می گیرد . اندازه و ابعاد تابلو جهت نما به راست 60*30 است .جنس بدنه ی تابلو ترافیکیحاشیه نما از گالوانیزه اصل یا ورق روغنی بوده که این امر باعث شده این تابلو از زنگ زدگی مصون بماند.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

تابلو محل عبور دانش آموزان از جمله تابلوهای ترافیکی اخطاری می باشند که پیغامی را مبتنی بر وجود خطری در محوطه ای که نصب شده اند به اطلاع رانندگان می رسانند. این تابلو راهنمایی رانندگی همان طور که از نامش پیداست در نزدیکی مدارس و معابری که احتمال عبور دانش آموزان می باشد نصب و استفاده می شود.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تابلوی ترافیکی , خرید تابلوی ترافیکی , قیمت تابلوی ترافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

کفش کار کاوه عرضه شده در گروه تجهیزات ایمنی فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا ، دارای زیره تزریقی پییو است که در برابر مواد روغنی و نفتی از پا و انگشتان پا بخوبی محافظت می­کند و نیز مانع از خوردگی و از بین رفتن این محصول توسط اسیدها میشود.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

کفش ایمنی مارکو دارای کفه پییو تزریقی است که مقاومت بسیار زیادی در برابر مواد تیز و برنده داشته و از سایش و لغزش کفش ایمنی در محیط کاری جلوگیری می کند. همچنین مانع از تجمع الکتریسیته ساکن در کفه کفش می شود.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

کفش ایمنی البرز یکی از جدید ترین کفش ها از انواع کفش ایمنی است که کارایی بالایی در زمینه هایی مثل : ( عمران ، ساخت و ساز ، صنعت ، کار در فضاهای آزاد و ... ) دارد. ظاهر زیبا و شکیل این کفش سبب شده تا کفش ایمنی علاوه بر اینکه در محیط کار استفاده شود در سایر مکان های دیگر هم مورد استفاده قرار بگیرد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

کفش ایمنی مدل کاویان ساق کوتاه از چرم با کیفیت و عالی تولید شده است که بسیار راحت و بدون حساسیت می باشد. استفاده، نگهداری و شستشوی این کفش کار به علت متریال مصرف شده در آن ضد آب است. همچنین این کفش ایمنی از پاها در برابر گرما و سرما محافظت میکند.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

کفش ایمنی مدل کاویان ساق بلند، نمونه ای بسیار باکیفیت است. این کفش ایمنی دارای رویه چرم تقویت شده ای است که تحمل فشار و ضربه ی بالا را خواهد داشت. کفی کفش ایمنی تبریز با جدیدترین فناوری ها تولید شده و دچار لغزش و لیزخوردگی نمی شود.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

کفش ایمنی سبلان، بسیار با کیفیت بوده و رویه ی چرم محکمی دارد. این رویه چرم در برابر سوراخ و پارگی حاصل از برخورد با اشیا تیز مقاوم است. کفش ایمنی چرم تبریز در برابر سقوط اشیا از پای شخص استفاده کننده مراقبت می کند.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

 



:: برچسب‌ها: کفش کار , کفش ایمنی , قیمت کفش کار , خرید کفش کار ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

6 مدل از تاب سرسره هاي پارک هاي جهان

تاب سرسره جزء جدا نشدني از پارک در جهان است. به عبارتي مي توان گفت که يکي از دلايل رفتن به پارک، بازي بچه ها با تاب و سرسره است. از اين رو طراحان تاب سرسره در جهان تلاش دارند با ارائه ايده هاي نو و طراحي تاب سرسره هاي خاص نام خود را در بين بهترين پارک هاي جهان ثبت نمايند. تاب و سرسره پارک اصولا از فلز، چوب و يا پلاستيک پلي اورتان ساخته مي شود. گاه  مي توان در قسمت بازي يک پارک تاب سرسره هايي از فلز، پلاستيک و چوب را به صورت ترکيبي ديد. دقت در انتخاب متريال در ساخت تاب سرسره اهميت زيادي دارد چرا که بايد ايمني بچه ها حين بازي حفظشود، تاب سرسره ماندگاري و استحکام بالايي در شرايط آب و هوايي مختلف داشته باشند و زيبايي و جذاب بودن پارک نيز در نظر گرفته شود. تمام اين مسائل در طراحي تاب سرسره خاص جهان رعايت شده است. در ادامه شما را با 6 مدل تاب سرسره خاص در جهان آشنا مي نماييم.

1. پارک هریسونبورگ در ویرجینیا

این پارک توانسته است رویای کودکان معلول را به حقیقت برساند. این پارک بازی به شکلی طراحی شده است که کودکان معلول نیز بتوانند به راحتی در آن بازی کنند. تاب سرسره پلاستیکی و چوبی در این پارک بیشتر به چشم می خورد. قیمت تاب سرسره پلاستیکی نسبت به انواع فلزی پایین تر است اما در این پارک پلاستیک به جهت بالا بردن ایمنی کودکان معلول، بهترین انتخاب می باشد. قالب پذیری پلاستیک به طراحان این اجازه را می دهد که انواع تاب سرسره را در اندازه های مختلف و در اشکال مختلف طراحی نمایند.

2. پارک وستچستر در لس آنجلس

در این پارک بازی، بچه های می توانند خود را در میان دریا تصور نمایند. طراحان این پارک تمام تلاش خود را نموده اند تا کودکان بتوانند خود را یک ملوان و یا ناخدای کشتی تصور کرده و کشتی خود را از طوفان دریا نجات دهند. در این پارک تاب سرسره فلزی بیشتر استفاده شده است. قیمت تاب سرسره فلزی نسبت به دیگر انواع بیشتر است اما ماندگاری بالای آن، خرید تاب سرسره فلزی را مقرون به صرفه می نماید. یکی از مشکلات تاب سرسره فلزی گرم شدن بیش از اندازه آن در هوای گرم است. از این رو طراحان پارک وستچستر از سایه بان هایی استفاده نموده اند تا کودکان بتوانند به راحتی در ظهر تابستان در این پارک بازی نمایند. استفاده از کف پوش پارکی آبی رنگ در کف پارک بازی و قسمت های شن و ماسه در قسمتی از پارک به کودکان کمک می کند بیشتر خیال بافی نمایند.

در ادامه این مقاله بزرگترین و جذابترین پارک بازی در جهان را به شما معرفی می نماییم. در صورت تمایل به مطالعه ادامه این مقاله اینجا کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تاب سرسره پارک , تاب سرسره پلاستیکی , خرید تاب و سرسره پارکی , تاب سرسره فلزی , قیمت تاب سرسره ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

کلاه کار ساختمانی هترمن در رنگ مشکی تولیدشده و رنگ تیره‌ی آن باعث می‌شود کمتر کثیف شود . این کلاه دارای بند رگلاژی است که در قسمت پشت سر کلاه را محکم و اندازه می‌کند تا از روی سر جدا نشود. این کلاه دارای عرق‌گیر مناسبی است که مانع از عرق کردن سر شما شده و همچنین قابل تعویض است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

کلاه کار مهندس عمران یک مزیت ویژه دارد و آن، وزن سبک 380 گرمی این کلاه است. اغلب عوامل مجموعه های پروژه های مختلف به خاطر وزن سنگین کلاه های ایمنی گلایه می کنند و از قرار دادن آن کلاه ها اجتناب می کنند اما این کلاه ایمنی ساختمانی می تواند گزینه ای برای ترغیب آن ها به استفاده از کلاه ایمنی باشد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

کلاه کار کارگاهی هترمن با جنس pvc مقاومت فراوانی در برابر ضربه و افتادن اجسام سنگین دارد. بنابراین با استحکام فراوان خود به‌ خوبی از سر مراقبت می‌کند. از دیگر مشخصات این محصول وزن 1240 گرمی همراه با طول 28.5 ، عرض 22 و ارتفاع 15 سانتي‌متری آن است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

کلاه کار مهندسی  MK7 jsp دارای منافذی بر روی سطح خود می باشد که به عرق نکردن سر و همچنین تهویه داخل کلاه  کمک شایانی می کند. علاوه بر این، وجود نوار های عرق گیر در داخل این کلاه ایمنی کار و لبه ی برگردانده شده جلوی آن شرایط مساعدی را برای افراد فراهم می‌سازد.وجود مواد بی نظیر پلی اتیلن در ساختار این کلاه ایمنی مهندسی، مقاومت و ضربه گیر بودن آن را در برابر برخورد اجسام سنگین و ضربات محکم  میسر می‌سازد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

کلاه کار تاپ کپ  jsp از جنس پلی اتیلن فشرده ساخته شده است که از سر فرد در برابر آسیب های موجود در محیط کاری از جمله برخورد اجسام سنگین و فلزات تیز و برنده حافظت می کند. کلاه ایمنیjsp دارای تاییدیه وزارت کار و استانداردهای تامین لوازم ایمنی است و شرایط ایمنی را برای فرد بوجود می آورد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

کلاه کار غارنوردی چراغ دار، بدنه با کیفیتی در جهت حفاظت از سر در برابر اصابت سنگ های ناشی از ریزش احتمالی دارد. بدنه این کلاه ایمنی کاملا ضربه گیر است و استحکام لازم را در برخوردهای شدید با اجسام سخت دارد. یکی دیگر از ویژگی های مهم کلاه ایمنی غارنوردی چراغ دار وزن سبک آن است که هیچ گونه فشاری به گردن وارد نمی کند.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: کلاه ایمنی , خرید کلاه ایمنی , کلاه کار , خرید کلاه کار ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

دستکش کار کف مواد استاد کار یکی از بهترین و محبوب ترین دستکش های ایمنی است. استفاده از لاتکس در کف دستان دستکش پوست دست را در برابر سایش و بریدگی محافظت می کند. از طرفی استفاده از پلی استر در بافت دستکش تهویه هوا را به درستی انجام داده و از عرق کردن دست پیشگیری می کند.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

سهولت در حرکت دادن مچ دست و انگشتان در هنگام کار یکی از دغدغه های کاربرانی است که برای ایمنی در کار خود مجبور به استفاده از دستکش ایمنی چرمی هستند. مهم ترین ویژگی دستکش کار چرم دوبل ایرانی نسبت به سایر دستکش کار انعطاف پذیری بالای آن است که باعث سهولت در کارها می شود و کاربر توسط آن به آسانی می تواند انگشتان و دست خود را حرکت دهد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

خرید دستکش کار ضد برش استادکار مناسب، بستگی به مشخصات آن محصول و نوع محیطی دارد که در آن فعالیت دارید. استفاده از الیاف پلی استر کمک می کند تا این دستکش ایمنی قابلیت جذب آب بسیار کم تری داشته باشد. به همین دلیل این نوع دستکش ضد برش مناسب برای لوله کشی، سرویس ادوات سرمایشی-گرمایشی، امور موتور خانه و تمام مواردی است که در محیطی مرطوب فعالیت می کنید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

دستکش کار کف چرمی مهندسی با استفاده از چرم ضخیم و با کیفیت در قسمت کف دست، این امکان را به شما می دهد که حتی برای انجام فعالیت های ظریفی مانند یادداشت برداری بتوانید به راحتی انگشتان خود را حرکت دهید.در عین حال فرم و ترکیب بندی دستکش کف چرم مهندسی، کارآیی آن را به خوبی نشان می دهد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

دستکش کار ضد برش کف مواد قرمز مشکی به دلیل داشتن لایه ای ضخیم که در کف دست تعبیه شده سبب مقاومت و سرسختی آن در مشاغل سنگین و پر خطر می باشد. این  دستکش ضد برش ، از این ویژگی مهم  برخوردار است. بنابراین دستکش ضد برش در برابر قطعات تیز و برنده , پیلیسه های جوشکاری و برشکاری ,مواد روغنی و نفتی و....بسیار مقاوم عمل کرده و محافظ خوبی می باشد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

دستکش کار چرمی ایمنی جوشکاری هوبارت این قابلیت را دارد، که با ویژگی هایی که برای آن طراحی شده به خوبی از دست ها محافظت کند. چنگش فوق العاده ای که کاربر در هنگام کار خواهد داشت به دلیل چرم انعطاف پذیری است که شرکت تولید کننده برای این دستکش ایمنی کار در نظر گرفته است.

 

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: دستکش ایمنی , دستکش کار , خرید دستکش ایمنی , قیمت دستکش کار ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

5 مدل از بهترین کلاه کار دنیا

با توجه به اهمیت استفاده از تجهیزات ایمنی حین کار، امروزه استفاده از انواع کلاه کار  بیشتر از قبل مورد توجه کارفرمایان و صاحبین مشاغل است. خرید مناسبترین انواع کلاه کار و استفاده مستمر از آن مهمترین دغدغه پیش روی کارفرمایان است. کلاه ایمنی باید سر و صرت کارگران را از خطراتی که آنها را تهدید می کند، حفظ کرده و در عین حال به شکلی طراحی و ساخته شده باشد که استفاده از آن برای کارگران آسان باشد. در ادامه سعی داریم 5 مدل از بهترین انواع کلاه کار طراحی شده توسط برند های نامی را به شما معرفی نماییم. ایمن ترافیک کالا نیز تلاش دارد با الگو گرفتن از این برندها بهترین انواع کلاه کار را تولید نموده و یا قیمت مقرون به صرفه به فروش برساند.

1- کلاه کار مهندسیAMSTON

این برند که سالها است در زمینه تولید تجهیزات ایمنی فعالیت دارد با تولید کلاه ایمنی مدل Vented Hard Hat کلاهی ایمن و در عین حال ساده به بازار جهانی عرضه نموده است. این کلاه ایمنی مهندسییراق بسیار مستحکمی دارد و بدنه آن از پلی اتیلن ساخته شده است. ایمن ترافیک کالا با تولید کلاهی ایمنی مهندسی عمران، کلاه ایمنی ساختمان هرتمن، کلاه کار پرشینsafety محصولاتی کاملا مشابه با این برند خارجی را وارد بازار ایران نموده است. کلاه ایمنی مهندسی همگییراق های مستحکمی دارند و بدنه آنها از پلی اتیلن ساخته شده است. در صورتیکه تصمیم به خرید کلاه ایمنی خارجی دارید می توانید از مجموعه کلاه کار jsp که در فروشگاه ایمن ترافیک موجود است بهترین انتخاب را داشته باشید. قیمت کلاه ایمنی ایرانی در این مجموعه نسبت به مدل های خارجی مقرون به صرفه است و این در حالی است که کیفیت آنها چیزی از مشابه خارجی خود کم ندارند.

2 -کلاه کار جوشکاریHobart مدل Viking 3350

این محصول از قابل اعتمادترین انواع کلاه جوشکاری در سال 2020 است. از مهمترین ویژگی های این محصول LCD هوشمند آن است که بسته به نور آزار دهنده موجود در زمان جوشکاری تاریکی لنز را تنظیم می کند. ایمن ترافیک کالا نیز با تولید و عرضه انواع کلاه جوشکاری ساده و هوشمند توانسته است نیاز جوشکاران ایرانی را تامین نماید. کلاه ماسک جوشکاری هوشمند، کلاه ماسک جوشکاری اتوماتیک، کلاه ماسک، کلاه جوشکاری هوشمند با سیستم هواو .... از جمله محصولات این مجموعه هستند. همانطور که می دانید کلاه ایمنی جوشکاری انواع بسیار متنوعی دارد و اما مدل های پیشرفته و هوشمند این مجموعه دارای لنز هوشمند است. این لنزها با توجه به نور حاصل از جوشکاری تنظیم می شود. امکان تنفس با این محصولات راحت است و بدنه مقاوم آن طول عمر مناسبی دارد.

در ادامه بیشتر درباره انواع کلاه کار صحبت می کنیم. در صورتی که علاقه دارید مقاله را تا انتها مطالعه کنید اینجا  کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

 



:: برچسب‌ها: کلاه ایمنی , خرید کلاه ایمنی , کلاه کار , خرید کلاه کار ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

5 مدل از بهترین های کفش کار دنیا

هر ساله شرکت های تولید کننده کفش ایمنی محصولاتی با طراحی جدید و برای مشاغل مختلف به بازار دنیا ارائه می دهند. کفش کار با توجه به خطراتی که در محیط کار وجود دارد طراحی شده و ساخته می شود. طبق استاندارد وزارت کار پنجه کفش کار باید تحمل نیروی معادل 200 ژول را داشته باشد. اینیعنی در قسمت پنجه باید از قطعات مستحکم فلزی استفاده شود تا در صورت سقوط اشیا روی پا، انگشتان آسیب نبینند. اما دیگر ویژگی های کفش کار با هم متفاوت است و هر کدام بسته به شرایط کاری ممکن است متفاوت طراحی شود. در ادامه شما را با 5 مدل از بهترین های کفش کار دنیا آشنا می نماییم.

1. کفش کار New Balance  مدل  Mx608v4

نیوبالانس از تولید کنندگان برجسته تجهیزات ایمنی مخصوصا کفش کار است. این برند با ارائه این مدل سعی نموده کفش کاری ایمن، با استحکام، ساده و در عین حال زیبا به بازار جهانی عرضه نماید. این مدل کفش کار در رنگ بندی متنوعی طراحی شده است از ویژگی های بارز آن بایدبه رویه چرم، زیره لاستیکی و کفی طبی است. ایمن ترافیک با الگو برداری از این مدل و تولید کفش کارهایی مانند کفش ایمنی میلر و کفش کار مدل کاوه سعی کرده محصولی مقاوم، ایرانی و با قیمت مقرون به صرفه را در بازار ایران و برای کارگران و مهندسین ایرانی عرضه نماید. از آنجایی که قیمت کفش کار خارجی به درآمد کارگران ایرانی همخوانی ندارد، خرید کفش کار ایرانی علاوه بر صرفه جویی در هزینه و حفظ ایمنی، حمایت از کارگر ایرانی نیز می باشد.

2. کفش کار نیم پوت Timberland  مدل Ledge Ankle Boot

نام برند تیم برلند برای همه مهندسین و کارگران ما آشنا است. این برند که در زمینه تولید تجهیزات ایمنی علی الخصوص کفش کار فعالیت دارد سال ها است توانسته در میان بهترین های کفش ایمنی خوش بدرخشد. امسال نیز با مدل  Ledge Ankle Boot وارد بازار رقابت جهانی شده است. از بارزترین ویژگی های این کفش نیم پوت رویه تمام چرم و ضد آب آن است. این کفش ایمنی زیره ای آج دار دارد که در صورت لیز و خیس بودن زمین از افتادن کارگر و مهندس پیشگیری می کند. از تولیدات شبیه به این محصول می توان به کفش ایمنی کاویان و کفش ایمنی تامی اشاره داشت.

در ادامه این مقاله بهترین کفش کار سال را بررسی نموده و محصولات ایمن ترافیک کالا که شباهت زیادی به این محصولات دارند را به شما عرفی نموده ایم. در صورت تمایل به مطالعه ادامه مقاله لطفا اینجا کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: کفش ایمنی , کفش کار , خرید کفش کار , قیمت کفش کار ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

5 مدل از بهترین دستکش کار دنیا

دستکش کار یا دستکش ایمنی از جمله مهمترین تجهیزات ایمنی است که بسته به ماهیت مشاغل و تهدیدهای موجود در آن، تنوع قابل قبولی دارد. به نظر می رسد بهترین دستکش کار دنیا برای یک کارگر، دستکشی است که علاوه بر محافظت از سلامت دست ها، عملکرد فرد را نیز مختل نکند. بهترین برندهای تولید کننده دستکش ایمنی آنها را در سایزهای مختلف تولید می کنند تا هر فردی بتواند دستکش را به راحتی دست کند. دستکش کار از مواد اولیه متفاوتی ساخته می شود. به هر میزان که خطرات کاربیشتر باشد، دستکش ایمنی ضخیم تر هستند، از چرم های چند لایه دوخته می شوند و از این رو کاربر نمی تواند ظریف کاری انجام دهد. هر چه از خطرات مشاغل کمتر شود دستکش راحتی بیشتری خواهد داشت. در ادامه شما را با 5 مدل از بهترین انواع دستکش کار موجود در بازار جهان آشنا می نماییم.

دستکش ایمنی ضد برش

دستکش ضد برش که با نام های دستکش کف مواد یا دستکش کارگری نیز شناخته می شود، خود دارای تنوع بسیار زیادی است. بسته به میزان خطراتی که در کار وجود دارد مواد کف دست این دستکش ضخامت بیشتری خواهد داشت. به صورت کلی دستکش کف مواد از الیاف پلی استر بافته می شوند. برندهای زیادی در زمینه تولید دستکش ضد برش فعالیت دارند که از مهمترین آنها می توان SHOWA  و  G & F اشاره داشت. این دستکش ها شباهت بسیاری به دستکش دستکش ضد برش استاد کار مدل SIG-412 و دستکش کار ضد برش SIG-420 دارند. قسمتی پارچه ای منافذی دارد که از عرق کردن دست پیشگیری می کند و در کف دست از لاتکس و نیتریل با ضخامت های مختلف تشکیل شده است. این دستکش علاوه بر پیشگیری از بریده شدن دست، از ساییده شدن پوست دست، وارد شدن اجسام تیز به پوست و ... نیز ممانعت می کند. خرید دستکش ضد برش را به همه کارگرانی که در زمینه فعالیت های ساختمانی، برش کاری، صافکاری و ... فعالیت دارند پیشنهاد می کنیم. قیمت این دستکش بسته به ضخامت مواد کف دست متفاوت خواهد بود.

در ادامه تعداد بیشتری از انواع دستکش کار را به شما معرفی می کنیم و کمک می کنیم بهترین انتخاب را داشته باشید. در صورت تمایل به مطالعه ادامه مقاله اینجا کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: دستکش ایمنی , دستکش کار , خرید دستکش ایمنی , قیمت دستکش کار ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

6 مدل از بهترین نیمکت پارک جهان

نیمکت پارکی که جزء مهمی از مبلمان شهری است، فرصتی ایجاد می کنند که افراد بتوانند ساعتی زیر سایه درختان نشسته و استراحت نمایند. طراحان نیمکت پارکی در دنیا از این وسیله استفاده نموده و هنر خود را به نمایش می گذارند. به این شکل افراد در ساعاتی که مشغول تماشای اطراف هستند و استراحت می کنند می توانند از زیبایی محلی که روی آن نشسته اند نیز لذت برده و با دیگر دوستانشان تصویریادگاری ثبت کنند. در ادامه سعی داریم 6 مدل از بهترین نیمکت پارک جهان را به شما معرفی نماییم.

1.نیمکت پارکی چوبی

از قدیمی ترین انواع نیمکت پارک باید به نیمکت چوبی اشاره نماییم. این  نیمکت ها در گذشته چهارچوب فلزی داشته و در برابر عوامل محیطی چندان مقاومت نداشتند. اما امروزه تولید کنندگان انواع نیمکت پارکی به واسطه استفاده از چوب پلاست طراح های خارق العاده زیبایی ابداع نموده و محیط پارک و ویلاها را متفاوت می نمایند. از زیباترین انواع نیمکت پارک چوبی می توان نیمکت چوبی قرار داده شده در پارک ملی نیویورک اشاره نماییم. این نیمکت ها در برابر دریاچه بسیار زیبا قرار داده شده و محل قرار دادن آن ویوی بسیار زیبایی در اختیار شما قرار می دهد. با اینکه محیط قرار گیری آن مرطوب است طراحان نگرانی بابت پوسته پوسته شدن چوب آن ندارند. استفاده از چوب پلاست در ساخت این نیمکت آن را در برابر رطوبت، سرما و گرما مقاوم نموده است. استفاده از چوب پلاست در ساخت نیمکت چوبی مقاومت آن را افزایش داده و هزینه تعمیر و نگهداری انواع نیمکت را کاهش می دهد.

2.نیمکت سیمانی

نیمکت سیمانی نیز به دلیل قالب پذیر بودن سیمان فرصت مناسبی برای نمایش هنر طراحان انواع نیمکت پارک است. از جمله زیباترین نیمکت سیمانی پارکی که در دنیا مثال زدنی است، نیمکت پارک گویل در بارسلونا است. این نیمکت ها سیمانی به کمک سرامیک ها رنگی تزئین شده و زیبایی فوق العاده ای به وجود آورده است. از مهمترین ویژگی های نیمکت سیمانی مقاومت بالای آن در برابر رطوبت و سنگین بودن آنها می باشد. خرید نیمکت سیمانی برای نصب آن در شهر و حتی باغ و ویلا پیشنهاد می شود. این مدل نیاز به هزینه تعمیر و نگهداری چندانی ندارد و قیمت نیمکت پارک سیمانی نسبت به دیگر انواع نیمکت مناسب تر خواهد بود.

در شهرهای بزرگ دنیا از نیمکت های بسیار زیبایی استفاده می شود که در ادامه سعی می نماییم شما را با بهترین آنها آشنا نماییم. در صورت تمایل به مطالعه ادامه مقاله اینجا کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: نیمکت پارک , قیمت نیمکت پارک , نیمکت سیمانی , قیمت نیمکت بتنی ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

5 مدل لباس کار پرکاربرد

 شاید اولین اولویت همه برای لباس کار راحت بودن آن باشد. همه ما علاقه داریم حین کار به راحتی حرکت کنیم و مسئولیتی که به ما محول شده را انجام دهیم. اما این تنها ملاک بهترین لباس کار دنیا نیست. ایجاد ایمنی مهمترین ملاک انتخاب لباس کار است. اگر یک کارگر شرکت فولاد هستید حتما در محیط گرم فعالیت دارید اما باید لباسی از جنس کتان و یا ویسکوز پنبه بپوشید. درست است که تحمل این لباس ممکن است سخت باشد؛ اما تنها این نوع پارچه است که می تواند از پوست شما در برابر سوختگی محافظت نماید. در انتخاب و خرید لباس کار 3 آیتم وجود دارد که باید به آن توجه نمایید.

  • پارچه  دوخت لباس کار
  • نحوه دوخت لباس کار
  • مدل لباس کار

1-لباس کار کاپشن و شلوار

از پرطرفدارترین انواع لباس کار، کاپشن و شلوار است. این لباس به راحتی پوشیده می شود؛ چرا که در کاپشن آن زیپ دوخته شده است و شلوار آن نیز به صورت کمر کش و یا دکمه ای طراحی می شود. در فصول سرد سال می توانید لباسی ضخیم زیر کاپشن بپوشید و در فصول گرم می توانیدچیزی زیر آن نپوشید. این لباس به کمک پارچه های بسیار متنوعی دوخته می شود. لباس کار ایران خودرویی را از پارچه فلامنت و پلی استر پنبه ای می دوزند. در صورتی که در صنایع خودروسازی، پتروشیمی، راه سازی و ... فعالیت می کنید پارچه فلامنت را انتخاب نمایید. در صورتیکه در صنایعی همچون فولاد، ریختگری، معدن و .. فعالیت دارید و خطر سوختن شما را تهدید می کند، بهتر است  لباس کاری با پارچه ضخیم همچون کتان، ویسکوز و جین خریداری نمایید. برای مشاغلی دشوار این چنینی می توانید از لباس کار سیلور استفاده کنید.

2-لباس کار یکسره

ین مدل لباس کار به صورت یکسره دوخته می شود. پوشیدن آن کمی دشوار است؛ اما تمام افرادی که در مشاغل فنی فعالیت دارند خرید لباس کار یکسره را ترجیح می دهند. لباس کار یکسره برای افرادی مناسب است که در طول کار مدام باید خم و راست می شوند. مشاغلی همچون مکانیکی، لوله کشی، برق کاری، کارواش و ... هدف لباس کار یکسره می باشد. این مدل لباس کار خود به دو دسته لباس کار خلبانی و لباس کار دوبنده تقسیم می شود. در ادامه ما را همراهی کنید تا با تفاوت های  این دو مدل بیشتر آشنا شوید.

در ادامه این مقاله ما سعی نمودیم بهترین انواع لباس کار را به شما معرفی نماییم. در صورتی که تمایل دارید که بیشتر درباره انواع لباس کار بدانید بهتر است اینجا کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: لباس کار , خرید لباس کار , قیمت لباس کار ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

6 مدل از بهترین گلدان شهری در جهان

در تمام کشورهای دنیا از مبلمان شهری برای رفع نیاز شهروندان و زیبا نمودن ظاهر شهر استفاده می شود. از جمله مهمترین فاکتورهایی که استفاده از آن باعث زیبایی چندین برابر شهر می شود، گلدان شهری است. گلدان شهری از متریال مختلفی ساخته می شود و قیمت آن از مواد اولیه به کار رفته در ساخت آن و همچنین اندازه گلدان متاثر است. در این مقاله سعی داریم شما را با انواع پرکاربرد گلدان شهری آشنا نموده و تعدادی از گلدن های زیبای جهان را معرفی نماییم.

گلدان سیمانی پارک

گلدان سیمانی از جمله پرکاربردترین انواع گلدان در سطح شهر است. این گلدان از اصلی ترین مبلمان شهری موجود در بزرگترین شهر های دنیا است. دلیل این امر را باید در قالب پذیری سیمان و پایین بودن قیمت گلدان سیمانی دانست. شاید نتوان گلدان سیمانی را در رنگ های متنوع یافت اما طرح های زیبا که طراحان روی سیمان پیاده می کنند بر زیبایی این محصول می افزاید. خرید گلدان سیمانی جهت نصب در خیابان های بزرگ شهرهای معروف دنیا رواج دارد.  

گلدان بتنی پارک

گلدان بتنی ماندگاری فوق العاده زیادی دارد و برای شهرهایی با آب و هوای مرطوب بهترین انتخاب است. با اینکه امکان رنگ کردن گلدان بتنی مقدور نیست؛ اما از دیرباز این طراحان بودند که با طرح های فوق العاده زیبا این متریال را به گلدان هایی زیبا تبدیل می نمودند. گلدان بتنی پارک را در خیابان های شهرهای بزرگ دنیا می توان یافت. این محصول در عین سادگی، بسیار شکیل است. قیمت گلدان بتنی نسبت به گلدان سنگی کمتر بوده و وزن بیشتری دارد. از این گلدان علاوه بر زیبا نمودن سطح شهر برای جلوگیری از ورود وسایل نقلیه به کوچه یا خیابان و یا حتی جلوگیری از پارک خودرو در خیابان ها استفاده می شود.

گلدان فایبر گلاس

فایبر گلاس نوعی پلاستیک با دوام است. گلدان های شهری بیشتر از انواع گلدان بتنی، سنگی و سیمانی انتخاب می شود و کمتر پیش می آید در سطح شهر از گلدان پلاستیکی استفاده شود. قیمت گلدان پلاستیکی پایین است و در رنگ ها و طرح های بسیار متنوع ساخته می شود. وزن این محصولات پایین است و از این رو امکان به سرقت رفتن آن زیاد است. از این رو بیشتر از گلدان شهری در منازل استفاده می شود.

در این مقاله ما شما را با گلدان های معروفی که در شهرهای بزرگ دنیا استفاده می شوند، آشنا می نماییم. در صورت تمایل به مطالعه ادامه مقاله اینجا کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: گلدان شهری،خرید گلدان شهری،قیمت گلدان شهری،گلدان سیمانی،گلدان بتنی،گلدان پلاستیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

بررسی انواع استوانه و کله قندی ترافیکی و کاربرد آنها

موانع ترافیکی و تجهیزات ایمنی جدا کننده نقش بسزایی در کنترل ترافیک و برقراری امنیت در مسیر عبور و مرور خودروها دارند. همانطور که می دانید بسیاری از تصادفات در اثر عدم اطلاع به موقع راننده از انحراف یا جدا شدن ناگهانی مسیر اتفاق می افتد. قرار دادن موانع ایمنی در چنین مکان هایی به میزان زیادی از بروز حوادث ناگوار جلوگیری می کند. این تجهیزات دارای انواع مختلفی هستند که استوانه ترافیکی و کله قندی ترافیکی دو نمونه از پرکاربردترین آنها می باشند. در ادامه به بررسی اجمالی برخی از انواع این دو نوع جدا کننده ترافیکیمی پردازیم.

استوانه ترافیکی

استوانه ترافیکی که نام دیگر آن باتومی ترافیکی است یکی از مهمترین تجهیزات ایمنی می باشد. کاربرد های فراوانی دارد که از جمله آنها مشخص کردن انحراف یا جدا شدن مسیر در جاده ها و بزرگراه ها، پروژه های عمرانی، پارکینگ ها و... را می توان نام برد. استوانه ایمنی، خود دارای انواع بسیار متنوعی بوده و با توجه به کاربرد هایی که دارد در ابعاد و رنگبندی مختلف و همچنین از مواد اولیه متفاوتی ساخته می شوند. چند نمونه از استوانه های ترافیکی عبارتند از:

استوانه ترافیکی ۴۵ سانتی

استوانه ترافیکی ۴۵ سانتی دارای کمترین ارتفاع در میان استوانه های ترافیکی موجود است. این نوع استوانه به دلیل دارا بودن حجم کم و قابلیت حمل و نصب آسان، بهترین گزینه جهت استفاده در پروژه های عمرانی موقت می باشد. جنس این استوانه ترافیکی از پی وی سی و یا پلی اتیلن بوده و مقاومت بالایی در برابر شرایط آب و هوایی و ضربه شدید دارد.

استوانه ترافیکی ۷۵ سانتی

استوانه ترافیکی ۷۵سانتی،یکی دیگر از انواع استوانه های ترافیکی است. همانطور که گفته شد انواع مختلف استوانه ترافیکی موجود در بازار از لحاظ ابعاد و اندازه و همچنین جنس مواد سازنده شان و برخی ویژگی های دیگر با یکدیگر متفاوتند. به همین دلیل توصیه می شود در هنگام خرید استوانه ترافیکی، تمامی این نکات را در نظر گرفته و بهترین محصول را انتخاب کنید. استوانه ترافیکی ۷۵سانتی به دلیل کیفیت و انعطاف پذیری بالایی که دارد در برابر ضربات احتمالی وارده در اثر برخورد خودروها مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. این ویژگی موجب می شود علاوه بر اینکه خود استوانه آسیبی نمی بیند به خودرو نیز هیچگونه صدمه ای وارد نشود. این نوع استوانه به صورت شبرنگ دار و یا بدون شبرنگ عرضه می شود.

در ادامه این مقاله شما را با انواع استوانه و کله قندی اشنا خواهیم نمود. در صورت تمایل به مطالعه ادامه این مقاله می توانید اینجا کلیک کنید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تجهیزات ترافیکی , استوانه ترافیکی , کله قندی ترافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

خرید لوازم ورزشی پارکی

دستگاه اسکی فضایی پارک ، برای بالا بردن ضربان قلب و تقویت مفاصل، دستگاهی کامل است. از ویژگی های دیگر این دستگاه ورزشی داخل پارک می توان به: تقویت همزمان اندام های بالاتنه و پایین تنه، عضلات کمر، تقویت قلب و ریه، تقویت عضلات پشت و گردن و در نهایت بهبود رماتیسم و سایر بیماری های مفصلی، اشاره کرد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

قرار گیری میز شطرنج پارکی در هوای آزاد موجب می شود که بدنه ی این وسایل ورزشی پارکی در ارتباط مسقیم با نور خورشید.و بارش باران قرار بگیرد. جنس مرغوب و با کیفیت این محصول موجب شده.تا فارغ از هر نوع آب و هوایی از این  شطرنج پارکی در هر مکانی بهره مند شود.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

لوازم ورزشی و بدنسازی پارکی دوچرخه دست و پا از جنس فلز آهن ساخته شده و به منظور افزایش مقاومت و ماندگاری در بازه زمانی طولانی مدت، از روکش رنگ الکترواستاتیک استفاده می نماید. وسایل ورزشی پارکی با استفاده از شن و ماسه و یا بتن ریزی بر روی سطح زمین قرار می گیرد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

دستگاه بدنسازی پارکی قایقرانی، وسیله ای است که در اماکن تفریحی و فضای باز مانند پارک ها، بسیار مورد استفاده افراد میانسال و کسانی که دچار گرفتگی عضلات کمر هستند قرار می گیرد. همچنین با حرکات مشابه پارو زدن عضلات پشت، بازو و ساعد را تقویت می کند.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

میز شطرنج بتنی جزء وسایل ورزشی شهری محبوب در میان اقسام مردم می باشد. این بازی محدودیت سنی ندارد و معمولاً افرادی که به بازی های فکری علاقه‌مند هستند، جذب آن می شوند.گذراندن وقت در یک فضای باز همراه با میز شطرنج پارکی خاطرات به یاد ماندنی و شیرینی را برای افراد رقم میزند.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

دستگاه گام زن پارکی، گزینه ای ایده آل برای نصب در فضاهای سبز، بوستان ها، پارک ها، بلوارها و معابر وسیع است. دسترسی به وسایل ورزشی پارکی برای عموم مردم، این امکان را برای تمامی افراد مهیا می کند تا بتوانند به روش صحیح و علمی به انجام حرکات ورزشی بپردازند.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: لوازم ورزشی پارک , وسایل ورزشی پارکی , قیمت لوازم ورزشی پارک , تولید کننده وسائل ورزشی پارک ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

خرید گلدان شهری

گلدان بزرگ شهری با شکل مستطیلی، مناسب برای فضا های شهری است و می تواند به عنوان یکی از لوازم تزئینی پارک ها، ویلا ها و باغ های خصوصی استفاده شود. این گلدان بتنی دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه، شعله و سرما و گرمای شدید می باشد. از گلدان بزرگ شهری به دلیل اندازه ای بزرگی که دارد می توان به عنوان راهبند و جدا سازی مسیر در خیابان ها نیز استفاده کرد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

گلدان سنگی دارای پوشش یکدست و زیبا بوده و در شرایط سخت اب و هوایی مانند برف و باران شدید مقاومت بالایی از خود نشان می دهند. این گلدان ها همچنین بسیار با دوام بوده و مقامت قابل قبولی در برابر ضربات احتمالی دارند که در نتیجه می توان گفت عمر بسیار طولانی ای نیز داشته و برای مدت زمان زیادی در شهر ها مورد استفاده قرار می گیرند.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

گلدان سیمانی پارکی در سایز بزرگ دارای طرحی زیبا و مناسب برای پارک ها و فضا های سبز می باشد. استفاده از این گلدان ها در اماکن تفریحی و مجتمع های تجاری و مسکونی، فضای سبز بیمارستان ها و هتل ها نیز نمای زیبایی به این مکان ها میدهد. مقاومت بالای گلدان سیمانی در برابر سرما، باران و برف باعث دوام و کار برد بسیار طولانی مدت آن شده و به مرور زمان تغییر رنگ نخواهد داد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

گلدان سیمانی پارک با مقاومت بالا در برابر رطوبت، ضربات، تابش مستقیم نور خورشید و حرارت، ماندگاری و طول عمر بالایی دارند. با توجه به فرآیند ساخت استاندارد و مواد تشکیل دهنده، این گلدان ها دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربات احتمالی هستند و به همین واسطه تا سال ها قابل استفاده اند. البته این گلدان ها در صورت استفاده در بلوارها به شکلی طراحی می شوند که با برخورد خودرو آسیب کمتری به خودرو وارد کنند.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

زیبایییک مکان نه آن که تنها به خود آن مکان وابسته باشد بلکه به تجهیزات و تزئیناتی که در آن استفاده می شود نیز وابسته است. گلدان پارکی از دسته تجهیزات و مبلمان شهری است که در فضا های پارکی مورد استفاده قرار می گیرد. موارد استفاده از این محصول تنها به پارک محدود نیست بلکه از آن می توان در باغ ها، ویلاها، حیاط های منزل و سایر مکان ها نیز استفاده کرد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

گلدان بتنی پارکی محصولی است با طراحی ساده و بسیار شیک که با انواع فضاها همخوانی دارد و باعث زیبا سازی فضا می شود. این گلدان بتنی پارک مقاومت بالایی در برابر شکستگی، ترک خوردگی و رطوبت و دماهای مختلفی دارد که این محصول را نسبت به سایر گلدان های شهری متمایز می کند.گلدان شهری از بهترین بتن و سیمان ساخته شده است که موجب افزایش دوام این محصول میگردد و عمر این محصول را بالا می برد.

گلدان



:: برچسب‌ها: گلدان سیمانی , گلدان شهری , قیمت گلدان بتنی , خرید گلدان سیمانی شهری ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

خرید نیمکت پارکی

انعطاف پذیری فلز در هنگام ساخت نیمکت فلزی پارکی، باعث می شود تا طرح های گوناگونی را بتوان بر روی آن اجرا کرد. اجرای طرح های متناسب با محیط، نکته ی قابل توجهی است که در انتخاب و ساخت نیمکت پارکی فلزی، باید ملاحظه شود.خرید نیمکت فلزی پارک به صورت اینترنتی، این مزیت را برای شما به همراه دارد که به سادگی و در هر موقعیتی می توانید، محصولات مختلف را بررسی و انتخاب کنید.

 نیمکت

نیمکت پارکی چدنی به دلیل تاثیری که بر جلوه ی شهر دارد، می تواند حالتی آرام بخش و زیبا برای محیط ایجاد کند، چرا که این جا، محل تلاقی صنعت و هنر است. به این ترتیب، نیمکت فلزی پایه چدنی، بهترین انتخاب برای پروژه هایی است که به زیبایی در کنار کاربرد اهمیت می دهند. در عین حال نیمکت پارکی چدنی ، برای فضای سبز مجتمع های مسکونی و تجاری، پارک ها، ویلاها، باغ ها و اماکن تاریخی بسیار مناسب است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

نیمکت بتنی پارک در برابر سرما و گرما مقاوم بوده و دچار فرسایش و پوسیدگی نمی شود. محصول نام برده مقاومت بسیار زیادی در برابر ضربه اجسام داشته و همچنین ضد تخریب می باشد. نیمکت بتنی ، براساس نیاز مشتریان در اندازه های تک نفره یا چند نفره تولید شده و در اختیار افراد قرار می گیرد. نیمکت های بتنی بدون نیاز به نصب، در محل مورد نظر قرار می گیرند. شما می توانید از نیمکت ها به راحتی به عنوان نیمکت ویلا نیز استفاده کنید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

نوع ساختار و دسته های زیبا و تکیه گاه استاندارد این نیمکت پارکی باعث آسایش در هنگام نشستن بر روی این نیمکت فلزی می شود و با نشستن برروی این نیمکت به هیچ عنوان احساس ناراحتی نخواهید کرد.از نیمکت شهری علاوه بر پارک ها و فضای باز شهری می توان در فضای بیرونی بیمارستانها و مجتمع های مسکونی و تجاری نیز استفاده کرد و وجود این نیمکت ها در فضای سبز بسیار واجب است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

نیمکت فلزی پارکی در گروه مبلمان و تجهیزات شهری قرار داشته و به عنوان محیطی برای استراحت و آرامش افراد در مکان های عمومی از جمله پارک ها ، فضای سبز، منازل مسکونی و ... مورد استفاده قرار می گیرد.تمامی قسمت های نیمکت فلزی طرح سنتی به جز قسمت نشیمن گاه آن ، از جنس آهن ساخته شده و با استفاده از مدرن ترین دستگاه های جوشکاری و پرس کاری بهم متصل می شود. این محصول از روکش رنگ الکترواستاتیک برای جلوگیری از زنگ زدگی و مقاومت در برابر گرد و غبار استفاده می کند.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا 

نیمکت چوبی پایه فلزی دارای نشیمن گاه چوبی بوده و موجب راحتی افراد در هنگام نشستن می شود. این محصول از پایه های فلزی تولید می شود که مقاومت و دوام نیمکت چوبی را در برابر وزن افراد تضمین می نماید.در نیمکت چوبی پارکی آب نفوذ نکرده و رنگ استفاده شده بر روی چوب ، از رطوبت درون نیمکت جلوگیری می کند به همین دلیل بدنه نیمکت چوبی پوسیده نخواهد شد. نیمکت چوبی پارکی در برابر تغییرات دمایی مقاوم بوده و دچار شکستگی و ساییدگی نمی شود.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: نیمکت پارک , قیمت نیمکت پارک , نیمکت سیمانی , قیمت نیمکت بتنی ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

انواع چراغ پلیسی

شاید برای شما هم جالب باشد که  چراغ‌ گردان پلیس  تنوع بسیار بالایی دارند و در فروشگاه‌های مختلفی فروخته می‌شود. حتی امروزه زمینه فروش اینترنتی چراغ پلیسی هم فراهم شده است که وب سایت ایمن ترافیکیکی از این فروشگاه‌هاست. اما برای آشنایی با انواع مختلف این چراغ‌ها، موارد زیر را دنبال کنید:

فلاشر پلیسی

یکی از اصلی‌ترین و پرکاربردترین چراغ‌های پلیسی است که در فرآیند بازدارندگی و هشداردهندگی، کاربرد بیشتری دارد. فلشر پلیسی نوری هم مانند فلاش دوربین‌های قدیمی پرتاب می‌کند که بسیار قوی و کوتاه است. بنابراین سرعت آن نسبت به سایر چراغ‌ها بیشتر بوده و تأثیر آن بیشتر است. معمولاً در مدل‌های مختلفی فلاشر پلیس و چراغ فلاشر پلیسی عرضه می‌شود که ممکن است نوع چراغ آن‌ها از نوع ال ای دییا چراغ‌های معمولی باشد که به سطح تجهیزات و امکانات آن بستگی دارد. در ایمن ترافیک کالا می توانید انواع چراغ فلاشر LED جلو داشبوردی را مشاهده کنید.

چراغ پلیسی چشمک زن

این چراغ‌ها شامل یکیا ردیفی از چراغهای رنگی هستند که به تناوب روشن می‌شود. معمولاً در طول شب و در حین گشت زنی چراغ چشمک زن پلیسی فعال بوده و در نیروهای ترافیکی و راهنمایی و رانندگی بیشتر کاربرد دارد. نمونه‌های قدیمی این چراغ‌ها بیشتر از چراغ‌های معمولی بودند، اما در حال حاضر چراغ‌ چشمک زن با لامپ ال ای دی و با رنگ­های متناوب در بازار هستند.

چراغ پلیسی اسپرت

باید بپذیریم که چراغ‌های اسپرت در نیروهای نظامی و انتظامی کاربرد چندانی ندارند و حضور آنها در بازار بیشتر برای تزئین ماشین شخصی به صورت ماشین لوکس هستند. البته این به معنی گرفتن مجوز نصب چراغ نیست و بیشتر از آنها در نقش چراغ پلیسی ماشین و چراغ پلیسی برای ماشین کوهستان استفاده می‌شود. نیروهای واکنش سریع و نیروهای امداد کوهستان امکان استفاده از چراغ‌های اسپرت را دارند و و فعالیت آنها تنها تحت نظارت نیروهای نظامی و انتظامی انجام می‌شود.

چراغ گردان پلیس

چراغ گردون پلیس ساده‌ترین و قدیمی‌ترین نوع چراغ قوه‌های پلیسی هستند که شاید بتوان آنها را نسل اولیه این چراغها معرفی کرد. چراغ گردون پلیسی در ابتدا به صورت چراغ‌های معمولی بودند که در حوزه‌های مختلف مانند آتش نشانی، آمبولانس، امداد خودرو، و سایر نیروهای واکنش سریع استفاده می‌شدند.

 

نسل جدید چراغ گردان پلیسی به صورت ال ای دی هستند که طول عمر بسیار بیشتری دارند و عملکرد آنها نسبت به چراغ‌های قدیمی بسیار بهتر است. استفاده از گردون پلیس برای ماشین‌های شخصی بدون داشتن مجوز ممنوع بوده و افرادی که از این وسیله استفاده کنند تحت پیگرد قانونیقرار می‌گیرد. البته در برخی از مسابقات آفرود و کوهستان ممکن است از این چراغ‌ها استفاده شود که باز هم نیاز به گرفتن مجوز دارند.

کلام آخر

چراغ گردان پلیس و امداد روی انواع خودرو امداد و پلیس نصب شده و هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. رنگ چراغ گردان در هر خودرو متفاوت بوده و طبق استانداردها انتخاب می شود. در ضمن تکی و یا دوتایی بودن، گردان و یا ثابت بودن چراغ ها نیز با هم متفاوت هستند. اما مهمترین آیتمی که در خرید چراغ گردان تاثیر مستقیم دارد استفاده از چراغ ال ای دی و یا لامپ ساده است. قیمت چراغ گردان ال ای دی نسبتا بیشتر است اما ماندگاری این مدل بیشتر از انواع ساده آن می باشد. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع چراغ پلیسی آنها را به صورت اینترنتی به فروش می رساند. قیمت محصولات کاملا منصفانه بوده و تحویل آنها در محل انجام می شود.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: چراغ گردان امداد , چراغ گردان پلیس , خرید چراغ گردان پلیس , قیمت چراغ گردان پلیس ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

آبخوری پارکی

در میان تجهیزات متعدد مبلمان شهری، این بار نوبت به معرفی آبخوری پارکی  می رسد. آبخوری از گذشته های دور تا به امروز در میان گروه های مختلف جمعیتی وجود داشته است. قدیمی ترین شهرها در کنار منابع آب شکل گرفته اند و مردمان کوچ نشین همواره در نزدیکی چشمه ها و رودخانه ها سکنی گزیده اند. این شواهد حیاتی بودن مسئله آب را برای انسان بیان می کند. امروزه با وجود تغییر سبک زندگی انسان ها و در دسترس بودن آب در منازل و فروشگاه ها، بازهم وجود آبخوری در نقاط مختلف شهر نیاز خواهد بود. آبخوری برای افزایش سطح رفاه شهروندی طراحی شده و باید در نقاط مناسبی از سطح شهر نصب شود. آبخوری در واقع قطعه ای سنگی، فلزی و یا بتنی است که آب تصفیه شده را در اختیار عابرین قرار می دهد. این تجهیزات که در گذشته با نام های دیگری شناخته می شدند، امروزه آبخوری نامیده شده اند.

نقش آبخوری در نقاط مختلف شهر

تصور کنید در یک روز آفتابی در حال قدم زنی در یکی از مسیرهای ویژه پیاده روی شهری هستید. طبیعی است که یک پیاده روی طولانی شما را خسته و تشنه کرده است. حال اگر در این مسیریک سیستم آبخوری شهری وجود داشته باشد، دیگر نیازی به پیمودن مسافت بیشتری برای خریدیک بطری آب نخواهید داشت. همچون نیمکت شهری، چراغ روشنایی خیابان و سطل زباله، وجود آبخوری نیز در مناطق مختلف شهری لازم و حیاتی است. آبخورییکی از مهمترین نیازهای اساسی انسان را تامین می کند. از این رو لازم از در مناطق مختلف شهر نصب شود. افرادی که روزانه در مناطق مختلف شهری مشغول پیاده روی و یا دوچرخه سواری هستند، برای رفع تشنگی خود به این منابع آب نیازمندند. از این رو مسئولین برای براورده کردن این نیاز، با شناسایی نقاط مناسب، اقدام به نصب آبخوری شهری در این مناطق نموده اند. در واقع هر شهری باید به تعداد کافی مجهز به آبخوری شهری باشد.

بهترین آبخوری ها از چه جنسی هستند؟

در هر پارک، تفرجگاه، پیاده رو، زمین بازی و ورزش و محوطه های تجمع عمومی، نصب آبخوری الزامی است. این تجهیزات برای نصب در اماکن عمومی ساخته می شوند. از این رو موادی که برای ساخت آنها انتخاب می شود، باید از استحکام و طول عمر بالایی در برابر عوامل محیطی برخوردار باشد. معمولا آبخوری هایی که در مناطق مختلف مورد استفاده قرار می گیرند، از جنس فلز، بتن و یا سنگ ساخته می شوند. هر یک از این مواد مزایا و معایب خاص خود را دارند. جنس آبخوری تاثیر مهمی در قیمت، زیبایی و دوام آن خواهد داشت. به سبب فراوانی مصالح معدنی در ایران، استفاده از انواع تجهیزات مبلمان شهری بتنی به صرفه تر خواهد بود. از طرفی استحکام و دوام این تجهیزات به نسبت سایر مواد فلزی و چوبی بیشتر است. وجود این دلایل کافی است تا سازندگان آبخوری شهر مجاب شوند از مواد بتنی برای ساخت این تجهیزات استفاده کنند.

کلام آخر

آبخوری از جمله مهمترین انواع مبلمان شهری در پارک های به شمار می آید. نصب درست و اصولی آبخوری در مکان مناسب آرامش و آسایش شهروندان را فراهم می آورد. در خرید آبخوری باید به شرایط آب و هوای شهر دقت داشته باشید. در ضمن آبخوری باید با دیگر مبلمان شهری نصب شده در پارک از لحاظ رنگ و طراحی هماهنگی داشته باشد. قیمت آبخوری نیز بر اساس متریال به کار رفته در ساخت آن و شیرآلات به کار رفته متفاوت خواهد بود. ایمن ترافیک به عنوان تولید کننده انواع مبلمان شهری و آبخوری مجموعه مناسبی از انواع آن را گردآوری نموده است. برای مشاهده مدل ها می توانید به ادرس سایت مراجعه نمایید. ایمن ترافیک کالا  تولید کننده انواع  مبلمان شهری می باشد. این برندد با تولید انواع آبخوری و فروش بی واسطه آن، بهترین انواع آبخوری را با قیمت مناسب به فروش می رساند.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: آبخوری پارک , آبخوری سنگی پارک , قیمت آبخوری پارک , خرید آبخوری پارک ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

آینه محدب ترافیکی

ساختار آینه محدب ترافیکی به شکلی است که اجسام را نزدیک تر از آنچه هستند نشان می‌دهد. همین باعث می‌شود اشیائی که در دور دست قرار دارند بهتر دیده شود. از این خاصیت آینه محدب در تولید تجهیزات ترافیکی استفاده می‌شود. آیینه محدب در مکان ها، جاده و خیابان هایی نصب می شود که دیدن خودروهای روبرو با سختی امکان پذیر است. در جاده هایی که پیچ های تندی دارند استفاده از این آینه ، خودروهای لاین مقابل را از نقطه کور رانندگان خارج می کند. نصب آینه محدب در محل مناسب باعث کاهش تعداد تصادفات خواهد شد، مخصوصا در جاده ها که سرعت خودروها زیاد است. این نوع تجهیزات ترافیکی ساختار پیچیده ای ندارد به طوری که از یک آینه محدب گرد و یا مستطیل ساخته شده است که در بعضی اوقات برای آنها فریم نیز طراحی می‌شود.

آینه محدب براساس شکل

همه ما اکثر آینه های محدب ترافیکی و پارکینگ را به شکل دایره دیده ایم اما در صورتی که نیاز باشد کارگاه تولید آینه محدب می‌تواند آن را به شکل مستطیل نیز طراحی نماید. قیمت آینه محدب مستطیل نسبت به انواع ساده آن بیشتر است زیرا تنظیم قطر و میزان فرورفتگی در آن پیچیده تر خواهد بود. آینه محدب مستطیل بیشتر در انبارهای بزرگ و برای راهنمایی رانندگان لیفتراک نصب می‌شود. ابعاد این آینه بسته به نیاز متفاوت است و قدرت انتخاب مناسبی برای خریدار در نظر گرفته شده است.

نصب آینه محدب ترافیکی

در زمان خرید انواع آینه محدب با پارامتری روبرو می‌شوید که قطر آینه را مشخص می‌کند. دانستن و تخمین قطر آینه محدبی که بتواند دید کامل را به راننده بدهد در زمان نصب اهمیت زیادی دارد. دانستن این موضوع که به هر میزان قطر آینه محدب بیشتر باشد فواصل دورتری را به شما نمایش می‌دهد کمک می کند بتوانید بهترین قطر آینه را انتخاب نمایید. اصولا در جاده های پر پیچ و خم که سرعت خودروها زیاد است از آینه های محدب با قطر 80 و 90 سانتیمتری استفاده می‌شود. اما در پارکینگ ها می توانید از آینه محدب با قطر 30 تا 70 سانتیمتر نیز استفاده نمایید. البته در نصب آینه محدب باید مسیر تابش نور را نیز در نظر گرفته و آینه را در زاویه ای قرار دهید که نور مستقیم در آن نتابد زیرا باعث اذیت شدن چشم راننده شده و احتمال تصادف را افزایش می‌دهد. البته بهترین کار استفاده از آینه محدب ابرودار است.

کلام آخر

خرید آینه محدب پارکینگی و نصب آن در نقاط کور پارکینگ، جاده و خیابان ها از الزامات به حساب می آید. باید دقت داشته باشید که آینه مناسب برای محیط را خریداری نموده و در مکان مناسب نصب نمایید. اگر قصد نصب آینه محدب ترافیکی در جاده های شهری و برون شهری را دارید بهتر است از انواع پلی کربنات و فریم دار آن استفاده کنید. اما در محیط های بسته می توان از انواع آینه محدب شیشه ای بدون فریم نیز استفاده کنید. قیمت آینه محدب پلی کربنات بیشتر از انواع شیشه ای است؛ اما ماندگاری بیشتری نیز دارد. در صورت نیاز به مشاروه در مرد انتخاب آینه محدب می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ایمنی و ترافیکی، انواع آینه محدب پارکینگ را نیز در فروشگاه اینترنتی خود عرضه می دارد.

 

 

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: آینه محدب ترافیکی , آینه محدب پارکینگ , قیمت آینه محدب , خرید آینه محدب ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

لباس کار ایران خودرو از پارچه کج راه ساخته می شود که در برابر نفوذ آب به داخل لباس کار محافظت کرده و مانع از آسیب های احتمالی وارده به درون لباس کار مهندسی می شود.در برخی موارد لباس کار ایران خودرو از کاپشن و شلوار ایمنی یکسره و بهم پیوسته ساخته می شود.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

جنس لباس کار یکسره دوبنده باید متناسب با محیط کاری انتخاب شده و بتواند مقاومت لازم را در برابرآسیب های خارجی داشته باشد. بنابراین لباس کار یکسره مهندسی از جنس پنبه و الیاف طبیعی یا الیاف مصنوعی و درصدی ازالیاف طبیعی ساخته می شود.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

لباس کار کارگری از جنس پنبه و پلی استر ساخته می شود که باعث خنک نگه داشتن فضای درون لباس کار شده و همچنین باعث سبکی و راحتی لباس کار مردانه کارگری در ساعات کاری طولانی مدت می شود.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

لباس کار خلبانی با استفاده از کتان، پلی استر پنبه ای، پلاستیک و ویسکوز دوخته می شود. این مدل لباس کار تمام بدن را پوشش می دهد. این لباس کار برای افرادی که در جوشکاری، قالیشویی، کارواش و تمام مشاغلی که در آن فرد در شرایط سخت مشغول به کار است مناسب می باشد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

لباس کار alfa از الیاف طبیعی و در مواردی، الیاف طبیعی و درصدی الیاف مصنوعی ساخته می شود؛ که مقاومت و ماندگاری این لباس کار مهندسی را بالا برده و باعث افزایش طول عمر محصول نام برده می شود.  لباس کار مهندسی از مواد اولیه متفاوتی ساخته می شود که می تواند پاسخگوی نیاز افراد در محیط های کاری گوناگون باشد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

لباس کار الفا شبرنگ دار نیز مانند لباس کار alfa از الیاف طبیعی دوخته شده است و نوار شبرنگ نصب شده در سینه لباس کار، آن را برای استفاده افرادی که در تاریکی فعالیت دارند مناسب نموده است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: لباس کار , خرید لباس کار , قیمت لباس کار ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

لباس کار خلبانی

لباس کار خلبانی از پرکاربردترین لباسهایی است که در مشاغل مختلف مانند تعمیرگاه، کارگاهها و مراکز صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. لباس کار خلبانی از جمله  تجهیزات ایمنی محسوب می شود که استفاده از آن در مشاغل سخت و پر تحرک الزامی است.از مزایای استفاده از این لباس، حفظ جان افراد ویا کاهش آسیب دیدگی از خطرات احتمالی در حین کار است.

لباس کار خلبانی به صورت سرهمی تولید می شود. پارچه ی به کار رفته در آن فیلامنت کجراه است که الیاف به کار رفته در آن به صورت طبیعی یا درصدی از الیاف طبیعی ومصنوعی ساخته می شود. میزان الیاف طبیعی به کار رفته در لباس کار خلبانی بر مرغوبیت آن می افزاید.لباس کار خلبانی به دلیل تراکم بالا در پارچه مورد استفاده، ضد چروک، ضد حساسیت ودر برابر گرما وحرارت مقاوم است.ثابت بودن رنگ و عدم آبرفت پارچه نیز در آن حائز اهمیت است. قیمت لباس کار خلبانی از جنس پارچه استفاده شده در دوخت آن متاثر است.

در قسمتهای مختلف لباس جیب هایی با سایزهای مختلف روی سینه، بازوها، پهلوها، پاها قرار داده شده است؛ تا افراد بتوانند به راحتی وسایل خود را در آنها قرار داده و با صرف کمترین زمان ممکن به ابزارو وسایل مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند. برای راحتی درپوشیدن لباس به جای دکمه از زیپ استفاده می شود. از محاسن طراحی یکسره لباس کار خلبانی می توان به عدم ورود آلودگی های محیط کار مانند روغن و مواد نفتی به درون آن و گرم نگه داشتن افراد در فصل سرد سال اشاره کرد.

برندهای متعددی در کشور در تولید لباس کار یکسره خلبانی فعالیت می کنند این لباس در سایز های مختلف، استاندارد ورنگبندی متنوع تولید می شود. خرید لباس کار خلبانی به صورت انلاین از فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا مقدور می باشد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: لباس کار خلبانی , لباس کار یکسره , قیمت لباس کار خلبانی ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

لباس کار ایران خودرویی

لباس کار ایران خودرویی یکی از پرکاربردترین انواع لباس کار است. این محصول در دو فرم کاپشن شلوار و پیراهن شلوار تولید می شود. در قسمت جلویی انواع کاپش شلوار این لباس، زیپ تعبیه شده است و دارای یک جیب بر روی سینه و دو جیب در قسمت های جانبی می باشد. قسمت کمر در شلوار این لباس به صورت کشدار است. این موضوع امکان تنظیم سایز کمر را برای کاربران به وجود می آورد. طراحی و ضخامت لباس به گونه ای است که از نفوذ آلودگی های محیط کار به داخل لباس جلوگیری می کند. با استفاده از این لباس می توانید تمام قسمت بدن خود را در مقابل نفوذ آب و مواد نفتی و ... محافظت نمایید.

در تهیه این محصول از پارچه فلامنت کجراه استفاده شده است. البته درصدی پنبه و پلی استر نیز در تهیه آن به کار می رود. متریال به کار رفته در تهیه لباس کار ایران خودرو، باعث شده تا لباس وزن سبکی داشته باشد و از عرق کردن کاربران حین کار جلوگیری شود. با توجه به ضخامت پارچه و ماندگاری آن، این لباس دارای طول عمر بالایی است.قیمت لباس کار ایران خودرو بر اساس دو فاکتور تعیین می شود. یکی قیمت پارچه کجراه و دیگری درصد الیاف طبیعی و مصنوعی به کار رفته در آن. با توجه به آن چه گفته شد، شما می توانید از این لباس کار، در صنایع مختلفی نظیر صنایع خودرو سازی، پتروشیمی، ساختمان سازی و ... استفاده کنید.

لباس کار ایران خودرو در رنگ بندی های متنوعی تولید می شود و افراد بسته به کار و سلیقه ای که دارند می توانند آن را تهیه کنند. اگر قصد خرید لباس کار ایران خودرو دارید، می توانید از محصولات فروشگاه ایمن ترافیک کالا دیدن کنید. کارشناسان فروش این مجموعه با ارائه مشاوره های مفید، شما را در خرید لباس کار مناسب راهنمایی خواهند کرد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: لباس ایران خودرو , قیمت لباس ایران خودرو , خرید لباس کار ایران خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

دستکش ایمنی استادکار

دستکش ایمنی استاد کار با استفاده از مواد اولیه بسیار با کیفیت و مرغوبی تولید شده است. این محصول در مقایسه با انواع خارجی علی الخصوص نمونه های چینی از استحکام و مقاومت قابل قبولی برخوردار می باشد. انواع دستکش ضد برش استاد کار که دارای روکشی تماماً نیتریلی است، دست کارگران را به هنگام کار با اشیای تیز محافظت کرده و مانع از وارد شدن آسیب فیزیکی یا مکانیکی به آن می شود. دستکش کف مواد استاد کار یکی از دستکش های ایمنی پر کاربرد است که می توان از آن در صنایع مختلف استفاده کرد. با توجه به استفاده از نخ پلی استر مرغوب با تراکم بالا در ساخت این محصول، به هنگام کار از ایمن بودن دست مطمئن خواهید بود. دستکش ایمنی استاد کار با توجه به قابلیت هایی که دارد، دارای قیمت مناسبی نسبت به برخی از انواع دیگر دستکش کار می باشد.

در دستکش ایمنی استاد کار یک لایه روکش لاتکس طبیعی در قسمت کف و سر انگشتان کار شده است.وجود لاتکس در این قسمت از دستکش از تاثیر عوامل خطرناک بر دست کاسته و قابلیت انعطاف پذیری آن را حفظ می کند. استفاده از لاتکس در این محصول بر قیمت دستکش استاد کار کف مواد تاثیر دارد و موجب افزایش قیمت آن می شود.شما می توانید از این نوع دستکش، در موارد مختلفی استفاده کنید و دستان خود را در برابر خطرات احتمالی محافظت نمایید. طراحی بر اساس آناتومی دست، مقاومت در برابر سایش و پارگی و ساخت آن با استفاده از مواد غیر حساسیت زا، این امکان را به وجود آورده تا کاربران بتوانند آن را در کارهای صنعتی سبک مورد استفاده قرار دهند. از این محصول می توان در مشاغلی همچون خدماتشهری،انبارداری، کشاورزی،باغبانی،صنایعالکتریکیو… استفاده کرد.

ایمن ترافیک کالا به عنوان عرضه کننده انواع تجهیزات ایمنی، انواع دستکش استاد کار را با قیمت مناسب به خریداران ارائه می کند.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: دستکش ایمنی استاد کار , دستکش کف مواد استاد کار , قیمت دستکش استادکار ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

کلاه ایمنی مهندسی

کلاه ایمنی مهندسی، یکی از گزینه های مناسب برای حفظ ایمنی سر مهندسان و کارگران می باشد. تولید کننده های این محصول در ساخت آن، از استانداردهای جهانی تبعیت می کنند تا کلاهی با درصد ایمنی بالا به بازار ارائه نمایند. از آن جایی که این نوع کلاه کار، با استفاده از پلی اتیلن فشرده ساخته شده است، از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. به همین دلیل نیز می تواند سر مهندسین و کاربران دیگر را به هنگام سقوط اشیا، به خوبی محافظت کند. البته در ساخت برخی مدل های این کلاه، از پلیمرهای مخصوصی نیز بهره گرفته می شود. کلاه های ساخته شده با این پلیمرها، دارای استحکام و مقاومت بالاتری نسبت به انواع دیگر است. با توجه به این گفته، می توان دریافت که قیمت کلاه کار مهندسی، بر اساس متریال به کار رفته در ساخت آن، تعیین می شود.

سطح صیقل خورده ای که کلاه ایمنی مهندسی دارد، از شدت ضربات وارد شده می کاهد. چنانچه برای تهیه کلاه کار مهندسی به بازار تجهیزات ایمنی مراجعه کنید، می توانید آن را در رنگ بندی ها و در سایزهای متنوعی مشاهده نمایید. طبق استانداردهای ساخت کلاه ایمنی، این نوع کلاه کار، وزنی در حدود 400 گرم دارد. با این وزن سبک، گردن و سر کاربران به هیچ عنوان اذیت نخواهد شد. در قسمت بالایی این محصول، دریچه هوا تعبیه شده است. وجود این ویژگی سبب می شود تا سر مهندسان هنگام کار، عرق سوز نشود. خرید کلاه ایمنی مهندسی برای افرادی که در مشاغلی چون مهندسی، مکانیکی، کارهای مخابراتی و ساختمانی فعالیت دارند، توصیه می شود.

ایمن ترافیک کالا به عنوان تولید و عرضه کننده انواع تجهیزات ایمنی، کلاه ایمنی مهندسی را با قیمت بسیار مناسب و در رنگ بندیها و سایزهای مختلفی به فروش می رساند. با استفاده از مشاوره های ارزشمندی که کارشناسان این فروشگاه اینترنتی در اختیار شما قرار می دهند، می توانید خریدی مناسب و به صرفه داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: کلاه ایمنی مهندسی , قیمت کلاه کار مهندسی , خرید کلاه ایمنی مهندسی ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

عینک ایمنی

افزایش جمعیت، افزایش نیازها و تغییر سبک زندگی بشر سبب شده است بشر برای تامین خواسته های خود به سمت صنعتی شدن متمایل شود. امروزه هر فردی در زندگی روزمره به نوعی با تجهیزات و ابزار صنعتی در ارتباط است. کار با تجهیزات صنعتی ممکن است برای افراد خطر آفرین باشد. از این رو استفاده از تجهیزات ایمنی، لازمه سلامت و طول عمر فرد خواهد بود. ابزاری نظیر کفش ایمنی، کلاه و لباس ایمنی و عینک ایمنی باید متناسب با نوع شغل انتخاب شوند. از حساس ترین اعضای بدن چشم ها هستند که در حین کار باید به سلامت آنها توجه کنیم. ورود ریزترین ذره آلودگی به چشم دید را مختل می کند و ممکن است باعث آسیب به چشم شود. اینجاست که عینک ایمنی جایگاه پر اهمیتی پیدا می کند. در ادامه با مشخصات و استانداردهای انواع عینک ایمنی و کاربردهای هریک بیشتر آشنا خواهید شد.

کاربرد عینک ایمنی

عینک ایمنی محدوده وسیعی از کاربردها را در میان مشاغل مختلف دارد. انواع فعالیت های هنری، تعمیراتی، ساخت و فعالیت های درمانی هریک به نوعی نیازمند تجهیزات عینک ایمنی هستند. اغلب مشاغلی که باید از عینک ایمنی استفاده کنند، شامل برشکاری و تراشکاری، جوشکاری، فعالیت های ریختگری و ... است. در محیط های کاری باید با تجهیزات کنترل گر، آسیب های احتمالی چشمی را به حداقل مقدار ممکن رساند. سپس برای رعایت اصولی ایمنی و اطمینان بیشتر کارکنان را موظف به استفاده از عینک ایمنی نمود. همچنین در حین موتورسواری، دوچرخه سواری و کوهنوردی باید با استفاده از این عینک ها از چشم محافظت نمود. دندان پزشکی که در حال انجام کارهای تخصصی است، باید برای حفظ سلامت خود از تجهیزات ایمنی نظیر عینک ایمنی استفاده کند. افرادی که به طور دائم در حال کار با مواد شیمیایی هستند، حتما بایداز این تجهیزات برای حفظ سلامت خود استفاده کنند. خرید عینک ایمنی باید با توجه به نوع شغل و نوع خطرات احتمالی در محیط انتخاب شود.

استاندارد طراحی عینک ایمنی

برای ساخت عینک ایمنی استانداردهای مختلفی تعریف شده است که مهمترین آنها دو استاندارد معروف جهانیANSI آمریکا و CE اروپایی هستند. مطابق با این استانداردها، یک عینک ایمنی مناسب باید در برابر پرتاب ذرات پر شتاب به عنوان سدی محافظ عمل کند. همچنین درجه پایینی از کدر بودن برای این عینک ها در نظر گرفته می شود که به دلیل محدود کردن عبور پرتوهای مضر است. استاندارد ANSI Z87.1 تنها عینک هایی را به عنوان محافظ تایید می کند که مجهز به لنزهای پلاستیکی مقاوم و شیشه های سخت شده باشند. این عینک ها مقاومت بالایی در برابر اصابت انواع ذرات خواهند داشت. در این استاندارد تنها نوع جنس لنز مورد بحث قرار نمی گیرد. بلکه نوع و جنس قاب عینک هم باید مورد تایید قرار بگیرد. قاب عینک بایدیکپارچه، بدون منفذ و سازگار با پوست باشد.

کلام اخر

عینک کار نیز مانند دیگر تجهیزات ایمنی شخصی تنوع بسیار زیادی دارد. بدیهی است که هر یک از آنها برای محیط کار خاص و برای شرایط کاری خاص طراحی شده اند. نحوه انتخاب و خرید عینک کار کار پیچیده ای به نظر نمی رسد اما تنوع بالای محصولات انتخاب را سخت خواهد کرد. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ایمنی این آمادگی را دارد که در صورت تماس شما با شماره های داخل سایت مشاوره کاملی درباره قیمت عینک کار، نحوه انتخاب بهترین عینک ایمنی دریافت نمایید. ایمن ترافیک کالا به  عنوان تولید کننده عینک ایمنی خرید آنلاین محصولات را برای مشتریان خود فراهم آورده است. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع عینک ایمنی تلاش دارد برندهای معتبر جهانی را نیز در فروشگاه اینترنتی خود به فروش می رساند.

 

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: عینک ایمنی , عینک جوشکاری , عینک ازمایشگاهی , عینک گاگل , قیمت عینک ایمنی , خرید عینک ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 مرداد 1399 | نظرات ()